De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Telefoonnummers voor de zorg

  • Nood- en spoednummers binnen 3 uur live

  • Alle artsen bereikbaar in 1 belteam

  • Flexibel inkomende oproepen doorschakelen

Ideale oplossingen voor de gezondheidszorg

Goede zorg is wat ons betreft een grondrecht. En mensen die zorg leveren, koesteren we dan ook graag. In de loop van ons 23 jarig bestaan hebben we dan ook veel noodnummers en calamiteitenlijnen opgezet. Want dat is een van onze specialismes.

Telefoonnummers voor de zorg? Ga voor IVR!

Noodnummers en calamiteiten lijnen zijn door ons snel en goed op te zetten. Belangrijk, want een medisch team moet altijd snel bereikbaar zijn. Punt uit. Ons IVR platform is een bullet proof oplossing. Zelfs als er een naar virus uitbreekt waardoor de telefoon roodgloeiend staat, ontstaan geen capaciteitsproblemen. Bellers worden dan door ons IVR platform in de wacht gehouden. Of doorverbonden met een groep artsen. Bovendien kunnen we keuzemenu's (wel of geen spoedgeval?) implementeren en is het eenvoudig om de eindbestemming van het nummer te wijzigen. Met een Belfabriek IVR ben je altijd flexibel bereikbaar.

Onze standaard oplossing voor een noodnummer bestaat uit:

  • Een wachtrij die pas actief wordt als er meer bellers zijn dan kunnen worden doorgeschakeld. Is het rustig, dan wordt de beller dus niet in de wacht gezet.

  • Een welkomsttekst: “Welkom bij de 24 uurs dienst van dokter Beter”

  • Een keuzemenu: “Toets 1 voor corona informatie, toets 2 om een afspraak te maken"

Bij keuze 1 kunnen we informatie meldingen laten spelen die door het medische team zijn ingesproken of door een professionele stemacteur. Sinds 2022 hebben we ook een geavanceerde spraakcomputer die perfect woorden kan uitspreken. Je hoort niet dat onze voicebot een computer is!

Zo kunnen we altijd snel nieuwe teksten op het zorgnummer plaatsen die actueel zijn. Ook 's-avonds en in het weekend.

Bij keuze 2 gaan we doorverbinden naar de collega's die telefoondienst hebben. Deze medewerkers kunnen zichzelf beschikbaar en niet beschikbaar maken op een webpagina. Zo weet onze telefooncentrale altijd naar wie kan worden doorgeschakeld.

Op deze manier hebben we ook enkele zeer belangrijke telefoonnummers ingericht voor 24/7 transplantatie nummers voor organen. Maar ook verschillende weekenddienst nummers en spoedlijnen.

Door een webpagina voor iedereen beschikbaar te maken waarop iedereen zich kan aanmelden en afmelden is onderling de bereikbaarheid afgestemd en wordt de telefoon altijd beantwoord.

Deze teampagina is een zelf ontwikkelde oplossing speciaal voor de zorg, en deze laten wij graag in een demo zien. Het is beter en flexibeler als andere communicatiesystemen en levert een grote bijdrage aan betere bereikbaarheid binnen de zorg.

Belangrijk is ook dat er geen mobiele app hoeft te worden gedownload om telefoongesprekken te ontvangen. Wij leveren de telefoongesprekken af rechtstreeks op de mobiele telefoon van medewerkers zodat elk binnenkomend telefoongesprek ook daadwerkelijk wordt afgeleverd. Er gaat dus geen gesprek verloren. Dit is goed om te benadrukken dat onze oplossing geen goedkoper bellen of budget oplossing is, maar een hoogwaardige zakelijke telefonie dienst.

Klinkt ideaal? Binnen 3 uur kunnen wij een noodnummer actief maken en doorschakelen naar je afdeling met maximaal gebruiksgemak !

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: