De unieke Belfabriek app is niet onopgemerkt gebleven, want we zijn door de KvK genomineerd voor de Innovatie Top 100.
Verder lezen...
Thuiswerken effectief inrichten, via VOIP telefooncentrale, zodat uw organisatie ‘gewoon’ bereikbaar blijft. Aan de hand van leerzame praktijkvoorbeelden.
Verder lezen...
Omdat we u willen helpen bereikbaar te blijven – het kan! – lichten we in dit artikel telefonie thuiswerk oplossingen toe i.v.m. het coronavirus.
Verder lezen...
Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.
Verder lezen...
Belangrijke meldingen omtrent covid-19 en telefonische bereikbaarheid.
Verder lezen...
Met dank aan Radio 2, een verduidelijking tussen de verschillende prefixen: 070, 079, 0800 en 0900
Verder lezen...
Met een lokaal nummer in het buitenland laat u zien dat u midden in uw markt staat. Maar hoe werkt zo'n nummer en hoe vraagt u het aan? Wij laten het zien.
Verder lezen...
Bij de Belfabriek kan u eenvoudig een telefoonnummer in Zweden aanvragen. Kies uit lokale nummers of nationale nummers die binnen 1 werkdag actief kunnen zijn.
Verder lezen...
Een bedrijfsnummer is het perfecte compromis tussen een geografisch telefoonnummer en een servicenummer. Wij leggen u hier uit wat 078-nummers zijn, en hoe u zo'n nummer aanvragen kunt. Ontdek ook welke handige extra’s u er gra...
Verder lezen...
Belgacom stopt met ISDN. In dit artikel beantwoorden wij de vraag of u uw ISDN centrale vervangen moet en welke alternatieven er voor uw ISDN-lijn zijn. Ook ontdekt u hoe u uw telefoonnummer zonder onderbrekingen moderniseert.
Verder lezen...
Zakendoen in Italië gaat een stuk makkelijker met een Italiaans telefoonnummer. Wij hebben diverse telefoonnummers voorradig om direct te beginnen in Italie.
Verder lezen...
Zakendoen in Denemarken is makkelijker met een Deens telefoonnummer. Ontdek hier hoe u Deense telefoonnummers aanvraagt en welke functies erbij komen.
Verder lezen...
Een Interactive Voice Response-systeem (afgekort IVR) maakt van een gewoon telefoonnummer een professionele telefooncentrale. Wij leggen laten zien wat er mogelijk is.
Verder lezen...
Wilt u met vrijwilligers een hulplijn opzetten? Dat kan door deze 3 stappen nauwlettend te volgen. De eerste stap is het...
Verder lezen...
Als je constant van standplaats wisselt, hoe blijf je dan bereikbaar? De Belfabriek biedt verschillende telefoonnummers voor digitale nomaden zoals jij.
Verder lezen...
Vraagt u zich af hoe locatie-onafhankelijk ondernemen kan, en wat de benodigdheden zijn? De Belfabriek heeft er ruime ervaring mee en legt het u hier uit:
Verder lezen...
Wilt u een inbound callcenter opzetten? Met de Belfabriek is dat eenvoudig. Wij geven u in dit artikel voorbeelden en praktische tips.
Verder lezen...
IVR-meldteksten brengen uw telefoonnummer tot leven. Welke verschillende IVR-berichten kunt u inspreken? De Belfabriek geeft u ideeën.
Verder lezen...
Uw eerste stap op de Spaanse markt: een Spaans telefoonnummer. Ontdek hier de verschillende telefoonnummers in Spanje en hoe u ze registreert.
Verder lezen...
Met de Belfabriek Callcenter app kunnen medewerkers en callcenter agents zelf hun beschikbaarheid regelen. Uw servicenummer wordt automatisch doorgeschakeld naar de beschikbare medewerker of medewerkers.
Verder lezen...
Bespaar kosten en integreer fax verkeer in uw digitale communicatie, met de Fax2mail functie van de Belfabriek.
Verder lezen...
Een telefoonnummer in Noorwegen aanvragen is eenvoudiger dan vaak wordt gedacht. Wij laten u zien wat de mogelijkheden zijn en hoe het in z'n werk gaat.
Verder lezen...
Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.
Verder lezen...
In dit artikel ontdekt u welke soorten telefoonnummers u in het Verenigd Koninkrijk kunt registreren en beschikbaar zijn. Inclusief alle unieke functie's!
Verder lezen...
Het eenvoudig en in real-time kunnen uitvoeren van dit soort routeringswijzigingen is de afgelopen jaren voor onze klanten steeds belangrijker geworden.
Verder lezen...
Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.
Verder lezen...
Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.
Verder lezen...
Met gepaste trots kondigen wij de nieuwe versie van onze app voor uw iPhone en iPad aan.
Verder lezen...
Veel van onze klanten loggen meerdere malen per dag in op hun online dashboard. Zie hoe u hier een flinke productiviteitswinst kunt boeken.
Verder lezen...
Om een consulenten lijn te starten wilt u dat uw bellers op uw website kunnen zien welke medewerkers nu klaar zitten om de telefoon op te nemen.
Verder lezen...
De snelste manier om uw klant contact te verberen is door gebruik te maken van een perfect opgezet keuzemenu. Wij laten 3 dingen zien die u absoluut moet doen.
Verder lezen...
Hoe vraag u een nummer in Duitsland aan? Wat zijn de keuzes, wat zijn de eisen en wat moet u doen? Wij leggen het u in dit artikel uit.
Verder lezen...
Hoe zet u een perfecte telefonische klantenservice voor uw website op? Wij laten het u zien, in 3 eenvoudige stappen
Verder lezen...
Door call-recording slim in te zetten, lost u meningsverschillen snel op, en voorkomt u mogelijke dure en tijdrovende escalatie.
Verder lezen...
Welke mogelijkheden bieden Alleen bellen-advertenties van Google Adwords voor nummereigenaren?
Verder lezen...
De Belfabriek app, die tot nu toe alleen beschikbaar was in een versie voor Apple's iOS, is vanaf vandaag ook beschikbaar op Android
Verder lezen...
Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.
Verder lezen...
Bekijk uw belstatistieken en webstatistieken in één overzichtelijk dashboard. Dankzij Zoekmachine Gespreksstatistieken integreert u uw belstatistieken met Google Analytics.
Verder lezen...
Duizenden zzp'ers beginnen elk kwartaal voor zichzelf. Wij laten zien hoe u als zzp'er uw telefonische bereikbaarheid perfect regelt.
Verder lezen...
Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.
Verder lezen...
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.
Verder lezen...
Steeds meer bedrijven registreren extra lokale nummers. Wij leggen uit waarom en laten zien hoe ook u hiervan kunt profiteren.
Verder lezen...
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste voordelen van ons telefoonsysteem in de cloud? Hier leest u alle voordelen en mogelijkheden voor uw bedrijf. Helder uitgelegd.
Verder lezen...
In zijn algemeenheid verlagen zakelijke VoIP systemen de kosten, verbeteren ze het tijdbeheer en verhogen ze de productiviteit.
Verder lezen...
Vanaf € 45,- moderne zakelijke VoIP oplossingen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Professionele én leuke voorbeelden zakelijke voicemail tekst ➤ voor buiten kantooruren of tijdens vakanties. Beste tips incl. kant-en-klare sjablonen.
Verder lezen...
Overzicht van de verscheidene zakelijke telefonie opties beschikbaar voor ondernemingen met haar voor- en nadelen.
Verder lezen...
We zetten uiteen wat alle verschillende opties zijn en hoe u het best het zakelijk telefoonnummer kunt aanvragen dat bij u past.
Verder lezen...
Zie je door de bomen het bos niet meer en geen idee welke telefooncentrale te kiezen? Raadpleeg onze hulpgids.
Verder lezen...
Uw zakelijke nummer behouden maar van aanbieder veranderen of overstappen naar VOIP? Dan biedt nummer portering uitkomst. Uw klanten merken niets!
Verder lezen...
Heeft Nederland ook een landelijk nummer dat tegen lokaal tarief gebel
Verder lezen...
Wat is cloud telefonie? En hoe werkt het? En waarom is het in korte tijd zó populair geworden bij ondernemers?
Verder lezen...
Is wachtmuziek geschikt voor uw bedrijf? En zo ja, wat voor muziek? De best practices omtrent muziekjes voor wachtrijen.
Verder lezen...
Wat maakt hosted voip ideaal voor ZZP'ers?
Verder lezen...
Overzicht van de verschillende toepassingen van zakelijke VOIP oplossingen.
Verder lezen...
Zakelijke VoIP abonnementen vergelijken op prijs? Kijk verder dan uw neus lang is. Nuttige tips en adviezen om de beste deal te vinden.
Verder lezen...
Wat is VOIP trunking of SIP Trunking precies? En waarom zou dit nuttig zijn voor uw bedrijf?
Verder lezen...
Voor € 45,- VoIP telefooncentrale KMO ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Eenvoudig thuiswerken dankzij de mogelijkheid bij VoIP om de telefoon te laten doorschakelen naar mobiel. Zó doet u dat.
Verder lezen...
Overzicht VOIP telefonie mogelijkheden: types telefoonnummers, en functionaliteiten die de professionaliteit van uw bedrijf naar een hoger plan tillen.
Verder lezen...
Ontdek de mogelijkheden van VOIP telefonie voor huisartsen en doktersposten.
Verder lezen...
Overzicht alle mogelijkheden en functionaliteiten van VoIP telecom voor specifiek het KMO.
Verder lezen...
Alles over de voordelen van een VOIP server. Alsmede eventuele alternatieven en aanvullingen.
Verder lezen...
In België zijn er relatief veel zakelijke VOIP providers op de markt. Maar wat is nu de beste VOIP aanbieder?
Verder lezen...
Hulpgids zakelijke VoIP provider vinden: dit zijn de meest belangrijke punten om aanbieders op te toetsen.
Verder lezen...
Compleet VoIP pakket incl. 19 handige functies voor ondernemers. Transparant tarief. Geen verrassingen achteraf. Zakelijke telefonie totaalpakket.
Verder lezen...
Wat is de ideale VOIP oplossing voor uw bedrijf?
Verder lezen...
Onbeperkt bellen en gebeld worden mobiele en vaste telefoonnummers.
Verder lezen...
Voor € 45,- een VoIP nummer kiezen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Door een VOIP nummer aan te vragen profiteert u van de beste service en tal van functies die zakelijke telefonie effectiever en klantvriendelijker maken.
Verder lezen...
VOIP mobiel bellen via de smartphone maakt uw bedrijf flexibeler en efficiënter.
Verder lezen...
Is VOIP geschikt voor MKB? Voordelig, makkelijk te schalen, geen zorgen meer omtrent onderhoud.
Verder lezen...
Nuttige zakelijke telefonie tools voor ondernemers. Overzicht VoIP functionaliteiten o.a. call recording, keuzemenu, welkomsttekst, doorschakelen, belstatistieken.
Verder lezen...
Makkelijk faxen ontvangen op de e-mail met een VOIP fax toepassing
Verder lezen...
Wanneer er regelmatig een eindbestemming gewijzigd moet worden omdat medewerkers vanaf verschillende plekken werken: VOIP doorschakelen is de oplossing.
Verder lezen...
Voor € 45,- complete VOIP diensten ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Is een VOIP centrale wel de juiste oplossing voor uw bedrijf? Leer meer over de verschillende zakelijke telecom opties met voor- en nadelen.
Verder lezen...
Alles over de voor- en nadelen van cloud VoIP centrales. Overzicht benodigdheden overstap.
Verder lezen...
Steeds vaker kiezen ondernemers voor zakelijk VoIP bellen. Dat geldt niet alleen voor corporaties, ook het KMO heeft zakelijke VoIP telefonie omarmd.
Verder lezen...
Beste VoIP opties specifiek voor bedrijven. Voordelig en gemakkelijk de mogelijkheden VoIP benutten voor uw bedrijf.
Verder lezen...
De zakelijke telefonie voor uw bedrijf makkelijker en efficiënter beheren kan via een VOIP app.
Verder lezen...
VOIP abonnement totaalpakket met handige functies zoals welkom teksten, keuzemenu en call recording inbegrepen.
Verder lezen...
Voor € 45,- VoIP abonnement zakelijk ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Hang de ouderwetse telefooncentrale definitief aan de wilgen. Moderne, wendbare en flexibele NL bedrijven maken gebruik van een zakelijke VOIP aanbieder.
Verder lezen...
Er zijn verschillende redenen om een zakelijk gesprek op te willen nemen. Gesprekken opnemen kan door voicelog te gebruiken. Maar wat kan er allemaal?
Verder lezen...
Voor € 45,- virtueel telefoonnummer aanvragen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Ongeacht het nummer dat klanten bellen: gesprekken afleveren waar u wilt. Bijvoorbeeld op uw smartphone. Vast nummer zonder vaste lijn.
Verder lezen...
Is telefoongesprekken opnemen via vaste lijn nummers toegestaan in België? Wat zijn de vereisten en hoe gaat dit in zijn werk.
Verder lezen...
Wat zakelijke telefonie betreft begint de telefooncentrale steeds meer achterhaald te worden.
Verder lezen...
Overwegingen om wel of niet te kiezen voor een zakelijke telefooncentrale voor uw onderneming.
Verder lezen...
Voordat je overgaat op het aankopen van een telefooncentrale zijn er een aantal dingen om op te letten en te vergelijken.
Verder lezen...
In 7 stappen kunt u tot een gedegen zakelijke telefoonboom komen. Wij nemen u bij de hand en beschrijven stap-voor-stap de opties en mogelijkheden.
Verder lezen...
Onze beste adviezen v.w.b. professioneel een telefoon bandje inspreken. 5 tips voor de beste boodschap op uw antwoordapparaat.
Verder lezen...
De telefoon blijft één van de belangrijkste contactmogelijkheden. Maar welke telefonie oplossingen voor bedrijven zijn er eigenlijk vandaag de dag?
Verder lezen...
Een stukje software dat op de meeste modems en routers staat en een hoop problemen kan veroorzaken. Zó komt u van SIP ALG af.
Verder lezen...
Voor € 45,- regionaal telefoonnummer bestellen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Op een nette en eenduidige manier potentiële klanten welkom heten met een professionele welkomstboodschap: zó doet u dat.
Verder lezen...
Overstappen naar VOIP: wat komt er allemaal bij kijken? En kunt u uw huidige vertrouwde telefoonnummer behouden? Raadpleeg onze VOIP gids.
Verder lezen...
Indien u voet aan wal wilt krijgen in de Nederlandse markt, dan is een Nederlands VOIP nummer eigenlijk onontbeerlijk.
Verder lezen...
Er zijn mogelijkheden genoeg om voor een telefooncentrale te kiezen. Toch rest natuurlijk de vraag welke functionaliteiten dit dan echt bijzonder maakt.
Verder lezen...
Een overzicht van de voordelen van overstappen naar een moderne telefooncentrale.
Verder lezen...
Overzicht van de mogelijkheden van mobiele telefooncentrales. Doorschakelen telefoon naar mobiele telefoons en andere toestellen.
Verder lezen...
Waarom het noodzakelijk is over te stappen op MKB hosted telefonie. Maak uw organisatie flexibel en optimaliseer bereikbaarheid.
Verder lezen...
Alle landelijke telefoonnummers besproken: het gratis 0800, betaalde 0900, nationale 078. Genoeg te kiezen, welke past bij uw bedrijf?
Verder lezen...
Een ouderwetse telefooncentrale kan flink in de papieren lopen. Schattingen variëren van 1000 tot 10.000 Euro. Maar er is een modern kosten efficiënt alternatief vandaag de dag.
Verder lezen...
Wat is een IP telefooncentrale? En wat zijn de voor- en nadelen t.o.v. hosted telefooncentrale oplossingen?
Verder lezen...
Voor € 45,- internationaal telefoonnummer aanvragen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Wat is hosted VOIP precies? En wat zijn de voordelen hiervan. Lees hoe u kosten kunt besparen en betere service kunt leveren aan (potentiële) klanten.
Verder lezen...
Voor € 45,- hosted VoIP zakelijk aanvragen ⭐ ALLES inclusief ✅ Wachtrij ✅ Gesprekken opnemen ✅ Welkomstmelding ➤ Beheren via app (Android/iOS).
Verder lezen...
Hosted VoIP is al even aan een opmars bezig. Maar wat zijn nu eigenlijk de kosten van hosted VoIP en: zijn er ook verborgen kosten?
Verder lezen...
Om ervoor te zorgen dat je een zo goed mogelijke deal sluit wat betreft een goedkope telefooncentrale, moet je over een aantal zaken goed nadenken.
Verder lezen...
Ghostcalling: de telefoon gaat over, u neemt op en de verbinding wordt vervolgens direct verbroken. Zijn ghost calls gevaarlijk? En wat kun u eraan doen?
Verder lezen...
Hulpgids gespreksopname voor KMO. Op legale wijze gesprekken opnemen voor trainingsdoeleinden of mondelinge afspraken vastleggen.
Verder lezen...
Telefooncentrales kunnen beter, eenvoudiger en flexibeler. Hoe? Dat gaan we je hier uitleggen.
Verder lezen...
Een groeiend aantal bedrijven kiest voor cloud VoIP. Dat biedt namelijk meer mogelijkheden om een optimale bereikbaarheid en tevredenheid te creëren.
Verder lezen...
Mocht je als bedrijf merken dat een verouderde telefooncentrale steeds meer beperkingen met zich meebrengt, overweeg dan een telefooncentrale in de cloud.
Verder lezen...
Best practices belplan opstellen voor bedrijven. Tips voor een optimale klantbeleving. Adviezen om overbodige telefoontjes af te vangen.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Gent met een lokaal 09 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Genk met een lokaal 089 nummer.
Verder lezen...
Waarom zijn 078 nummers zo populair onder zzp'ers, webwinkels en startende ondernemers ? Wij leggen het uit.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Kortrijk met een lokaal 056 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Brugge met een lokaal 050 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Luik met een lokaal 04 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Antwerpen met een lokaal 03 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Brussel met een lokaal 02 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Leuven met een lokaal 016 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Mechelen met een lokaal 015 nummer.
Verder lezen...
Maak uw bedrijf interessanter voor mensen in de regio Herentals met een lokaal 014 nummer.
Verder lezen...
Ontdek hoe ook uw organisatie een perfecte eerste indruk kan maken op elke beller.
Verder lezen...
Hoe doen uw telefonische medewerkers het? Ontvang regelmatig Medewerker statistieken e-mailrapportages en zie direct het antwoord.
Verder lezen...
Bij zakendoen in het Verenigd Koninkrijk hoort een lokaal telefoonnummer.Een telefoonnummer in de UK aanvragen doet u bij de Belfabriek.
Verder lezen...
Servicenummers en bedrijfsnummers zijn niet alleen geschikt voor grote bedrijven. Ook ZZP’ers maken gebruik van de mogelijkheden die deze nummers bieden.
Verder lezen...
Stilstand is achteruitgang. Omdat klanten steeds veeleisender worden, is het belangrijk dat u waar mogelijk vooruitloopt op trends. Dit zijn de trends op dit moment.
Verder lezen...
Registreert u een servicenummer, dan legt u een virtueel nummer vast. Dit betekent dat de beller doorgeschakeld wordt naar een ander telefoonnummer.
Verder lezen...
Wijzig de instellingen van uw telefoonnummer vanaf uw smartphone of tablet. Download vandaag nog de gratis Belfabriek-apps voor nummerhouders of medewerkers.
Verder lezen...
Gesprekken opnemen is niet alleen mogelijk voor eigenaren van servicenummers. Call-recording werkt ook met lokale telefoonnummers.
Verder lezen...
Uw servicenummer verhuizen naar de Belfabriek: zó doet u het. Wij doen het werk en u blijft ook tijdens de overstap bereikbaar.
Verder lezen...
Haastige spoed: bellers hebben het maar al te vaak. De Belfabriek legt uit hoe u hen snel van dienst bent, gebruik makend van enkele unieke functies.
Verder lezen...
Wilt u uw klanten een noodnummer of alarmlijn bieden? Ontdek hier hoe eenvoudig het is om een betrouwbare lijn op te zetten bij de Belfabriek.
Verder lezen...
Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de consumenten de voorkeur geeft aan telefonisch contact bij vragen of problemen. Ook zijn ze bereid meer te betalen voor goede service.
Verder lezen...
Activeer uw digitale antwoordapparaat bij de Belfabriek en laat bellers bij drukte of na sluiting een bericht inspreken. Zo werkt het.
Verder lezen...
Als nummerhouder wilt u uw telefonische dienstverlening verbeteren, maar hoe begint u daarmee? De Belfabriek geeft nummerhouders hier een tool voor: Call-recording.
Verder lezen...
Meer dan de helft van alle bedrijven is telefonisch slecht bereikbaar. Ontdek hier hoe u met de gratis functies van de Belfabriek uw bereikbaarheid controleert en verbetert.
Verder lezen...
Uw bellers willen gewaardeerd worden. Om de beste telefonische service te verlenen, zet u deze beproefde zinnen in tijdens uw gesprekken.
Verder lezen...
U heeft meerdere winkels, kantoren of afdelingen en verbindt tot nu toe bellers met de hand door? Bij de Belfabriek automatiseert u dit binnen enkele minuten.
Verder lezen...
Gaat uw bedrijf internationaal? De Belfabriek zet drie manieren op een rij waarmee u uw telefonische bereikbaarheid voor buitenlandse klanten vergroot.
Verder lezen...
Call Recording is een nieuwe functie van de Belfabriek. Neem uw telefoongesprekken automatisch op voor kwaliteitscontrole of als back-up.
Verder lezen...
Heet uw bellers welkom met een opgenomen bericht en informeer hen over de openingstijden. Bij de Belfabriek voegt u deze functie gratis aan uw nummer toe.
Verder lezen...
MKB bedrijven nemen steeds vaker een 0800 of 078-nummer. Wij zetten handige functies op een rij waarmee u het meeste uit uw telefoonnummer haalt.
Verder lezen...
Telefoongesprekken opnemen helpt uw verkopen te maximaliseren. De Belfabriek legt uit wat Call-recording voor uw organisatie kan betekenen.
Verder lezen...
Hoe moet het met bellers naar uw servicenummer tijdens Kerst en Oud & Nieuw? De Belfabriek legt u uit hoe u bellers toch van dienst bent tijdens de feestdagen.
Verder lezen...
De gesprekken van uw callcenter opnemen? Onze nieuwe functie Call-recording maakt het mogelijk. U kunt altijd online bij uw geluidsopnamen.
Verder lezen...
Uw bellers ook helpen als u in gesprek of al naar huis bent? De functie Voice2e-mail van de Belfabriek zorgt dat u geen spoedoproep of verkoopkans meer mist.
Verder lezen...
Met een zakelijk telefoonnummer maakt uw bedrijf grote sprongen. Registreer uw 085- of 088-nummer bij de Belfabriek en geniet vele extra functies.
Verder lezen...
Met Google Adwords kunt u meer bellers bereiken. Recente wijzigingen bij Google maken dat nu nòg makkelijker. Wij laten u zien hoe het werkt.
Verder lezen...
Veelgestelde vragen van bellers: hoe gaat u daarmee om? Uw servicenummer stelt u in staat deze sneller te beantwoorden. De Belfabriek vertelt u hoe.
Verder lezen...
Zonder statistieken weet u nooit precies hoe uw servicenummer presteert. Bij de Belfabriek bepaalt u zelf over welke periode u de statistieken inziet.
Verder lezen...
De ingebruikname van een 0800- of 078-nummer is een belangrijke stap naar een hogere omzet. Met deze 5 handige tips haalt u nóg meer uit uw inbound gesprekken.
Verder lezen...
Bedrijven die de ergernissen van bellers wegnemen, kunnen niet meer stuk bij hun klanten. Ontdek hier hoe Call-recording de klantervaring radicaal verbetert.
Verder lezen...
Belstatistieken bekijken en instellingen wijzigen? Nummerhouders van de Belfabriek doen dit nu eenvoudig op hun smartphone of tablet. Log in met uw social media-profiel.
Verder lezen...
Als klant van de Belfabriek kunt u de gesprekken met uw servicenummer opnemen. Bekijk hier de vele voordelen van de functie Call-recording.
Verder lezen...
Naamnummers vrágen erom gebeld te worden, wat tot 290% hogere respons kan leiden. De Belfabriek legt uit hoe u een naamnummer succesvol inzet.
Verder lezen...
Uw nieuwe servicenummer wereldkundig maken? De Belfabriek vertelt u welke 11 acties u onmiddellijk kunt ondernemen om reclame voor uw servicenummer te maken.
Verder lezen...
Direct aan de slag met uw eigen 078-nummer? Kijk in onze nummershop welke nummers wij nu beschikbaar hebben. Met alle functie's inbegrepen.
Verder lezen...
Is uw bedrijf tijdens feest- en vakantiedagen bereikbaar? Zo niet, neem dan tijdig maatregelen. Met de Belfabriek Kalender bepaalt u wat er met inkomende gesprekken gebeurt.
Verder lezen...
Ook wanneer u aan outbound bellen doet, heeft u baat bij het Bel-me-niet-meer-Register.
Verder lezen...
Een buitenlands telefoonnummer voor uw bedrijf registreren? Dat kan bij de Belfabriek. Bekijk hier de lange lijst met telefoonnummers binnen en buiten Europa
Verder lezen...
Interessant: Google laat bedrijven hun telefoonnummer in AdWords-advertenties zetten. Onderscheid u van uw concurrentie én scoor meer bellers.
Verder lezen...
Belfabriek-klanten kunnen nu nog handiger SMS’en sturen dankzij onze nieuwe SMS API. Koppel uw huidige software eenvoudig en snel aan onze gateway.
Verder lezen...
De veronderstelling is dat vooral grote bedrijven 0800 nummers gebruiken. Ontdek hier welke voordelen 0800 nummers aan kleine bedrijven hebben te bieden.
Verder lezen...
Het laatste nieuws van de Belfabriek en andere online publicaties kunt u vanaf 1 juli niet langer in Google Reader volgen. Bekijk hier 5 Google Reader-alternatieven.
Verder lezen...
0800- en 078-nummers hebben een professionele uitstraling. Maar hoe werken servicenummers nu eigenlijk? Waarom hoeft u er geen nieuwe lijn voor te installeren?
Verder lezen...
Wat is er voor nodig om meer bellers te krijgen? De Belfabriek legt u uit hoe u uw servicenummer zo goed mogelijk bekend maakt bij uw doelgroep.
Verder lezen...
Plaagbellers houden uw lijnen onnodig bezet. Nummerhouders bij de Belfabriek blokkeren deze bellers met één toets tijdens het gesprek. Ontdek hier hoe het werkt.
Verder lezen...
U nam een servicenummer om meer belverkeer te verwerken. Laten de bellers op zich wachten? Check dan of uw uitingen aan de volgende 4 basisvoorwaarden voldoen.
Verder lezen...
Benieuwd hoe u uw servicenummer instelt en personaliseert voor bellers? Bekijk hier onze kennisbank met de meestgestelde vragen. Gegarandeerd antwoord!
Verder lezen...
Uw callcenter uitbesteden doet u niet zomaar. U zult bepaalde eisen hebben wat betreft kwaliteit, kosten en capaciteit. De Belfabriek geeft u een checklist van belangrijke zaken.
Verder lezen...
Bij uw servicenummer krijgt u van de Belfabriek toegang tot een aantal handige functies. Hiermee personaliseert u de bel-ervaring van uw klanten.
Verder lezen...
Telefonisch klantcontact uitbesteden naar een callcenter in België of op een offshore locatie: wat zijn de voordelen hiervan en waar moet u op letten?
Verder lezen...
Er zijn veel redenen waarom organisaties er voor kiezen gesprekken op te nemen. De belangrijkste vijf zetten wij voor u op een rij.
Verder lezen...
Naamnummers geven uw bedrijf een unieke kans om zichzelf extra te profileren. Ontdek zelf hoe u uw branding met een naamnummer versterkt
Verder lezen...
Welke soorten callcenters kent u? Dit artikel laat u zien wat de verschillen zijn tussen outbound en inbound callcenters. Welk type callcenter past het beste bij uw behoeften?
Verder lezen...
Eén van de trends op het gebied van servicenummers is die van naambellen. Een nummer aanvragen dat ook als naamnummer valt te spellen, doet u bij de Belfabriek. Wij leggen u hier uit hoe naamnummers werken en ontdekt hier of he...
Verder lezen...
De pagina waarmee u uw servicenummer volledig naar uw hand zet heet Nummer-instellingen en is het controlcentrum van uw telefonische inrichting.
Verder lezen...
Het verschil tussen een ‘callcenter’ en een ‘contact center’ zit hem in het type interacties dat deze afdelingen verwerken. Lees hier de belangrijkste verschillen.
Verder lezen...
Wij bieden u niet alleen een telefoonnummer, maar geven u ook de beschikking over allerlei handige tools. Neem bijvoorbeeld onze realtime belstatistieken.
Verder lezen...
Telefonische leads blijken in praktijk veel effectiever te zijn dan andere leads. Hoe komt dat en hoe kunt u hier gebruik van maken in uw organisatie?
Verder lezen...
Wat vinden klanten belangrijk bij een gesprek met uw contact center? Op de volgende manieren verbetert u de klantervaring:
Verder lezen...
Onze API stelt onze klanten in staat om de belstatistieken via een eigen omgeving te benaderen. Met onze statistieken API kunt u eenvoudig integreren.
Verder lezen...
Kiezen voor de Belfabriek is kiezen voor kwaliteit, betrouwbaarheid en een uitstekende service. Al sinds 2000 zijn wij de specialist als het gaat om nummers.
Verder lezen...
Wat zijn nou de belangrijkste overwegingen om een 0800- of 078-servicenummer aan te vragen?
Verder lezen...
De belangrijkste kwaliteitsmonitorings-stappen om uw klantcontact te verbeteren op een rijtje.
Verder lezen...
Ook u kunt de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie verder verbeteren dan u denkt. Met behulp van 1 of meerdere virtuele nummers regelt u dit eenvoudig.
Verder lezen...
Met handige extra functionaliteit voor uw 0800 of 078 nummer, hoeft u nooit meer een gesprek te missen.
Verder lezen...
Veel organisaties willen ook graag in het buitenland bereikbaar zijn op hun servicenummer. De Belfabriek regelt het perfect voor u.
Verder lezen...
Een klantvriendelijk en efficient telefonisch keuzemenu is op te zetten in een paar eenvoudige stappen.
Verder lezen...
Een gratis te bellen 0800 nummer is een prima manier om klanten informatie te verstrekken.
Verder lezen...
De Belfabriek is sinds haar oprichting in 2000 de enige telefoonmaatschappij in Nederland die zich heeft gespecialiseerd in de uitgifte en activatie van 0800 en 0900 nummers.
Verder lezen...
Een 0800 servicenummer is altijd gratis voor de beller, waarmee u uw klantcontact op een klantvriendelijke manier professioneel regelt.
Verder lezen...