Omdat klantcontact meer is dan alleen een telefoonnummer
U wilt als organisatie meer uit uw telefoonnummer halen.
Of het nu gaat om meer verkoop, betere support of betere dienstverlening de vraag is steeds weer: hoe bereikt u uw doelen?
Goed klantcontact begint met een onvergetelijk telefoonnummer
Uw telefoonnummer is een belangrijk onderdeel van uw uitstraling. Een mobiel nummer op uw website komt amateuristisch over. En een lokaal telefoonnummer kan klanten uit andere regio’s afschrikken. Met uw eigen servicenummer laat u zien dat u landelijk opereert.
Als toekomstig nummerhouder zoekt u dus een betrouwbare provider die u goed kan adviseren bij de keuze en registratie van u nummer.
Speciaal voor toekomstige klanten hebben wij een e-boek gemaakt waarmee wij u helpen een onvergetelijk nummer voor u organisatie te kiezen.
Vult u uw e-mail adres hieronder in en u ontvangt ons e-boek gratis.
Welk soort nummer is geschikt voor jou?

Bekijk het e-book Beginnen met servicenummers met checklists om u te helpen kiezen:
U krijgt ook af en toe een tip per e-mail over het kiezen van de juiste telefoonnummers.
Enkele praktijkvoorbeelden van goed klantcontact
Behalve een onvergetelijk nummer moet u telefonisch klantcontact perfect zijn aangepast aan u organisatie en de specifieke behoeften.
Nummereigenaren die serieus werk willen maken van hun telefonische klantcontact kiezen dan ook voor een provider met ervaring. De Belfabriek is met een geschiedenis van bijna 20 jaar, een veteraan op het gebied van servicenummers. Zonder de vele tevreden klanten was dit nooit mogelijk geweest.
- Albert Heijn gebruikt een gratis 0800-nummer voor haar klantenservice (0800-777 05)
- ING gebruikt een lokaal 02 nummer (02 464 6001)
- Mediamarkt gebruikt een centraal nummer (02 465 5500)
- Wilt u een abonnement nemen bij Telenet? Bel 0800-66 046
- Proximus heeft de klantenservice op 0800-222 00
Over de Belfabriek
Al sinds 2000
Meer dan 6000 servicenummers
In meer dan 26 landen
Al sinds 2000 is de Belfabriek de enige telefoonmaatschappij in Nederland en België die volledig gespecialiseerd is in het aanvragen, opzetten en onderhouden van 0800-, 078-nummers en lokale nummers.
Inmiddels hebben wij meer dan 6000 servicenummers aangesloten, zijn we uitgegroeid tot een bedrijf met tevreden klanten in vele landen, en bieden wij veel meer dan alleen maar Benelux servicenummers aan.
Ons Intelligent Network-platform is verbonden met zes wereldwijde providers en is makkelijk bereikbaar vanuit de meeste landen ter wereld. Hierdoor kunnen wij servicenummers en lokale nummers in meer dan 26 landen bieden en gesprekken afleveren in het land van herkomst, in België of een derde land.
Ons platform verbindt inkomende gesprekken door naar iedere gewenste locatie en voegt hier uitgebreide IVR-functionaliteiten, zoals een keuzemenu, een digitaal antwoordapparaat, de wachtrij, direct doorverbinden, en nog veel meer, aan toe.
Andere aanbieders rekenen extra kosten voor deze diensten, maar wij vinden dit belangrijke functies die standaard bij een nummer horen. Daarom krijg u bij ons een uitgebreid pakket extra diensten gratis bij uw abonnement.
In onze 0800- en 078-nummershops ziet u direct welke mooie telefoonnummers vandaag nog beschikbaar zijn. U bestelt uw eigen nummer makkelijk en snel online.
Beschikbare nummers in de meest gevraagde landen vindt u op onze Nummers in het buitenland pagina. In de meeste gevallen kunnen wij deze nummers binnen 3 werkdagen aankiesbaar hebben.
Hebt u vragen over onze diensten en producten? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons gratis bellen op 0800-77 899 of ons mailen op post@belfabriek.be.
Wilt u onze artikelen en informatie over onze e-boeken ontvangen? Abonneert u zich dan gratis door hieronder uw e-mail adres in te vullen.