Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren
      Bel gratis: 0800-77 899
      Mt

      Maatwerk telefonie

      Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige extra’s. Dit maakt het mogelijk dat uw nummer meegroeit met uw organisatie. Voor de meeste klanten van de Belfabriek zijn deze extra functies perfect, maar elke organisatie is natuurlijk uniek. Dankzij ons IVR-systeem kunnen wij uitbreidingen op maat voor iedereen bouwen.

      Wanneer u een functie mist, kan de Belfabriek deze op maat voor maken. Ons development-team heeft al meerdere functie's op basis van ons IVR platform gebouwd.

      Er zijn geen beperkingen aan wat een IVR-systeem kan, het is veel flexibeler en uitgebreider dan een telefooncentrale. Als u het bedenkt, programmeren wij deze voor tegen een vast eenmalig tarief.

      Enkele voorbeelden van op-maat nummers:

      Incidentenlijn

      Incidenten kunnen voorkomen en vaak willen bellers alleen weten of u al op de hoogte bent van een bestaand probleem. Ook krijgen ze graag bevestigd dat u aan de oplossing van dit incident werkt. In zo’n geval is een geautomatiseerde incidentenlijn een goede oplossing. U spreekt éénmalig een bericht in en bellers kunnen na het afluisteren van het bericht beslissen of ze het gesprek beëindigen of vervolgens een medewerker willen spreken.

      Extra informatie per SMS versturen

      Informatie per telefoon verlenen is de core business van veel van onze klanten. Maar vaak stellen bellers een schriftelijke bevestiging op prijs. Dat kan door bijvoorbeeld na het gesprek een SMS met bevestigende of zelfs aanvullende informatie te sturen. Met een koppeling tussen uw database en ons platform is dit erg eenvoudig.

      Zelf-service activering van creditcards

      Door een servicenummer slim te combineren met een IVR-systeem dat is gekoppeld aan een database, kunnen klanten van een creditcardmaatschappij zelf, dag en nacht, hun creditcard activeren.

      Telefonisch bestellen

      Laat klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week uw producten of diensten kopen. Met een unieke klantcode en artikelcodes kunnen zij per telefoon bestellingen plaatsen.

      Meterstanden doorgeven

      Hoeveel heeft u dit jaar aan energie verbruikt? Een vraag die meter-opnemers van een energiebedrijf niet meer hoeven te vragen dankzij de koppeling tussen het servicenummer en de database van de maatschappij. U voert zelf via de telefoon eenvoudig de meterstand in.

      Geautomatiseerd oproep systeem

      Vaak is het van belang dat u snel meerdere mensen tegelijk kunt oproepen. Met een geautomatiseerd oproep systeem heeft u bijvoorbeeld in geval van calamiteiten, de juiste mensen op tijd op de juiste plaats.

      Saldo horen

      Behalve ons banksaldo online bekijken, is het ook handig als klanten via het servicenummer van de bank en een beveiligd systeem telefonisch hun banksaldo kunnen beluisteren.