Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles
Wr

Wachtrij op uw telefoonnummer

Er gaan momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u op met de Wachtrij, een extra functie waar elke nummereigenaar bij de Belfabriek over beschikt.

Wachtrij op uw telefoonnummer

Als houder van een servicenummer of bedrijfsnummer bepaalt u zelf wat bellers te horen krijgen wanneer het drukker dan gewoonlijk is.

Speel een vooraf opgenomen bericht af waarin u bijvoorbeeld diensten of producten van uw organisatie promoot, of kies voor een muzikale onderbreking die het wachten een stuk aangenamer maakt.

Op volgorde van binnenkomst worden de bellers vervolgens doorverbonden met vrijkomende medewerkers.

De voordelen

Wat hoort u liever wanneer u een nummer belt: een vriendelijke boodschap of een ingesprekstoon?

Er is heel wat voor te zeggen om deze extra functionaliteit te activeren bij de Belfabriek.

Hieronder volgen enkele van de voordelen van de wachtrij — voor u en voor de beller.


Vergroot uw bereikbaarheid

Een wachtrij geeft de beller het idee dat hij of zij zó aan de beurt is. U bent bellers niet meteen kwijt, maar warmt hen op deze manier op voor het gesprek. Zo verbetert u de bereikbaarheid van uw organisatie.

Mis geen gesprekken meer

Een gemist gesprek is een gemiste kans op een afspraak, een offerte, een contract of een verkoop. Vang bellers op om ze iets later van dienst te zijn of biedt de mogelijkheid een bericht achter te laten zodat u ze terug kunt bellen op een tijdstip waarop het u uitkomt.

Maximale wachttijd aanpassen

Iedereen is het erover eens dat wachten vervelend is. Daarom kunt u de wachtrij limiteren tot een maximaal aantal minuten of bellers. Vervolgens spelen we een bericht af of laat uw bellers een bericht inspreken.

Klantvriendelijk en professioneel

De moeite nemen om te bellen en vervolgens een ingesprekstoon horen is een regelrechte afknapper. Met de wachtrij komt uw organisatie professioneel en klantvriendelijk over.

Combineren met andere functies

We gaven hierboven al een voorbeeld van een combinatie met één van de andere Belfabriek-functies: het digitale antwoordapparaat stelt bellers in staat om niet té lang te hoeven wachten. Bij grote drukte spreken zij hun bericht in, zodat u ze terug kunt bellen wanneer het rustiger is.

Andere functies die u met de wachtrij kunt combineren zijn de openingstijden, de gesloten-melding en het keuzemenu. Door het keuzemenu vóór de wachtrij te plaatsen maakt u aan bellers duidelijk dat ze al een heel eind zijn gekomen waardoor ze minder snel geneigd om op te hangen.

 

Activeer uw Wachtrij vandaag nog

Tegen een vast maandbedrag geniet u bij de Belfabriek veel extra functies. De wachtrij is hier slechts één van, maar meteen wel een zeer krachtige. Als het wel eens voorkomt dat al uw medewerkers in gesprek zijn kunt u eigenlijk niet zonder deze functionaliteit. Met een Belfabriek abonnement kunt u uw wachtrij op elk gewenst moment gratis inschakelen via het Mijn Belfabriek controle paneel.

Bent u nog geen klant van de Belfabriek? Profiteer dan meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk nu welke telefoonnummers er nog vrij zijn en registreer direct.

Binnen enkele dagen kunt u uw wachtrij dan al instellen.