Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Belfabriek ❤️ Callcenters

Inbound callcenters hebben veel telefoonnummers nodig. Wij helpen je hier graag mee !

Ideale oplossingen voor callcenters

Belfabriek houdt van al haar klanten. Maar voor callcenters hebben we een soft spot. Logisch, want in de callcenter sector draait het, ondanks de opkomst van mail, messaging, social en chatbots, vaak toch om het telefonisch ondersteunen van klanten. Snel. Goed. En, gelukkig steeds vaker, met een stevige focus op het creëren van merkambassadeurs in plaats van op het afhandelen van tickets.

Cloud innovaties

Omdat we vinden dat (even adem halen, maar het klopt wel) klanten van klanten van onze callcenter klanten de beste telefonische ondersteuning verdienen, investeren we continu in innovatie van onze cloud oplossingen. Bovendien begrijpen we dat call centers altijd plotseling en meestal gisteren een nummer in de lucht moeten hebben. En dus hebben we er altijd genoeg op voorraad.

Geavanceerde opties

Onze nummers zijn meteen ‘klaar’ voor bellers. Geavanceerde callcenter tools zijn namelijk inbegrepen.

We gebruiken een state-of-the-art IVR-platform waarmee bellers perfect worden verdeeld over de beschikbare callcenter agents. Is sprake van een onverwachte (enorme) piek omdat je klant vergeten is door te geven dat er een landelijke campagne live gaat? Geen probleem: onze wachtrij houdt bellers netjes in de wacht totdat een agent beschikbaar is. Wil je liever dat je lokale platform belverkeer in goede banen leidt? Ook dat kan, want de rol van callcenter back-up ligt ons prima. Nog meer geavanceerde opties? Een caller dashboard is inbegrepen. Net als keuzemenu’s, webhooks, flexibele routeringen, telefoongesprekken opnemen en meer.

  • Waar je klanten zich ook bevinden, in binnen- of buitenland, we kunnen vrijwel alle telefoonnummers direct aansluiten en naar jouw callcenter doorschakelen.

  • Heb je klanten die al over telefoonnummers beschikken, maar geen idee (meer) hebben waar die draaien en wie er verantwoordelijk voor is? We zoeken het met liefde voor je uit!

  • Wil je dat we direct aan de eindklant factureren? Of doet jouw callcenter dat liever zelf? Wij stellen ons flexibel op. Dus als je bijvoorbeeld een vast bedrag per minuut of gesprek vraagt, kunnen we dat keurig mee factureren.

  • Kies voor call-recording om telefonische orders op te slaan. Of zet de functie in voor trainingsdoeleinden of als input voor beoordelingsgesprekken.

We won’t call you, but feel free to call us: 0800-77 899. 😉

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: