Al uw filialen op één nummer
Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.
Of u nu meerdere fysieke filialen heeft, een succesvolle franchise runt waar zich steeds meer ondernemers bij aansluiten of 32 webwinkels in de lucht houdt: met een bedrijfsnummer van De Belfabriek beschikt u over één landelijk nummer, terwijl het verkeer keurig over uw locaties wordt verdeeld. Precies zoals u dat wilt.
De mogelijkheden
Ons Interactive Voice Response (IVR) Platform biedt daar drie opties voor. Dit zijn ze:
Verdeling op basis van netnummer beller
Hierbij wordt het belverkeer verdeeld op basis van de prefix van het nummer van de beller. Oftewel: 010 naar Rotterdam, 020 naar Amsterdam, enzovoorts. Vooral voor bellers is dit een laagdrempelige optie, want de IVR doet al het werk. De beller merkt hier dus letterlijk niets van.
Verdeling op basis van postcode
Hierbij wordt de beller gevraagd de vier cijfers van de postcode in te toetsen, waarna wordt doorgeschakeld naar de vestiging die u aan deze postcode heeft toegewezen. Hoewel de beller zelf actie moet ondernemen (intoetsen vier cijfers) is deze methode wel fijnmaziger. Zeker als u meerdere vestigingen in één netnummergebied heeft, is dit de meeste ‘zuivere’ optie.
Combinatie van netnummer en postcode
Het is ook mogelijk beide functionaliteiten te combineren. Bijvoorbeeld door het netnummer te gebruiken in plaatsen waar u één vestiging heeft (fijnmazig genoeg) en bellers om hun postcode te vragen in gebieden met meerdere filialen. En belt iemand met een mobiel of geblokkeerd nummer? Dan vraagt het systeem alsnog naar de postcode.
Laat uw centrale nummer door ons opzetten
Uw centrale nummer automatisch laten doorschakelen naar een specifieke vestiging is voor ons inmiddels kinderspel. Wij bouwen zo’n oplossing graag voor u op maat!