Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Web Interface

Met het gebruiksvriendelijke webportaal houd je eenvoudig overzicht van alle telefoonnummers, collega's en telefoontoestellen.

system-web-interface

Webportaal

Met het gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webportaal beheer je eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wil je er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor jou !

Adresboek

Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke je niet vaak ergens anders tegen komt. Binnen het adresboek kan je eenvoudig alle interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar alle toestellen die binnen je organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorg je ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft !

Beschikbaarheid

Een andere handige feature is dat je de beschikbaarheid instellen van collega's. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een schema in te stellen welke je ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen, weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.

Statistieken

Online statistieken van alle binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

Je krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wil je meer weten download dan alle data eenvoudig naar uw computer !

Gebruiksvriendelijke portal voor al je nummers, gebruikers en toestellen.

Regelmatige updates en nieuwe functies.

Wijzig instellingen, bekijk statistieken en betaal je facturen.

Training door onze klantenservice inbegrepen bij je abonnement !

Webportaal mogelijkheden

Alle mogelijkheden op een rij:

  • Telefoonnummers
    • telefoonnnummers toevoegen en aanvragen
  • Bureautoestellen
    • Nieuwe toestellen aanvragen, verzenden
    • Toestellen deactiveren
  • Softphones
    • Downloaden en link versturen naar medewerkers
    • Gebruikersnamen / wachtwoorden aanmaken
    • QR codes aanmaken
  • Statistieken
    • meest gebelde nummers
    • drukste tijden van de week/dag/maand
    • bij meerdere eindbestemmingen/filialen: gesprekken per bestemming
  • SMS versturen
    • sms versturen
    • sms adresboek bijhouden

Je zakelijke telefoonnummer precies zoals jij dat wilt

system-web-interface

Laat onze medewerkers je telefoonnummer inrichten zoals jij dat wilt. Je kunt daarna eenvoudig zelf nog aanpassingen doen of door ons laten doen zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt !

Belfilter

Zijn er bellers die je om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? Je kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt je je toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.

Centraal nummer filialen

Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over alle filialen in het land.

Digitaal antwoord apparaat

Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Direct doorverbinden

Jouw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.

Eindbestemmingen wijzigen

Jouw zakelijke telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar al je telefoons: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze eindbestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.

Gesprekken opnemen

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.

Internationale telefonie

Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!

Keuzemenu

Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Piekverkeer opvang

Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!

SMS verzend tool

Voor korte berichten naar je klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuur je deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.

Statistieken

Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Statistieken per e-mail

Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.

Text to Speech spraakbot

Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !

VIP whitelist

Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.

Virtueel callcenter

Met een virtueel callcenter zorg jij ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare collega's worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.

Vooraankondigingstoon

Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Webhook

Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook

Welkomstmelding

"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat je hoort wanneer je een professionele organisatie belt.

Ontvang vandaag nog jouw nieuwe telefoonnummer !

Voor al je collega's op kantoor, thuis of onderweg!

Bel ons:

0800-77 899

Of bekijk direct beschikbare 0800 of 078 nummers

Probeer het Belfabriek systeem vandaag nog!

Een telefoonsysteem dat werkt voor al jouw collega's: op kantoor, thuis of onderweg!

Probeer vrijblijvend

Tevreden Belfabriek telefonie klanten:

system-hard-phone-thumb

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring

system-soft-phone-thumb

Softphone

Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer

system-web-interface-thumb

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

system-mobile-apps-thumb

Mobiele apps

Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Vast Nummer op Mobiel

Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon