Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles
St

Bekijk onze uitgebreide statistieken voor gesprekken

U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Bekijk onze uitgebreide statistieken voor gesprekken

Eén van de meest gebruikte Belfabriek-functies is dan ook het statistieken-dashboard. Hierop ziet u precies door wie, wanneer, hoe lang en waar vandaan metu gebeld is. Voor uw gemak plaatsen wij de ‘topscorers’ in ranglijsten zodat u in één oogopslag ziet hoe goed uw telefonische afdeling het doet of wie de terugbellers zijn.

De voordelen

We zetten de voornaamste voordelen van de Belfabriek Statistieken voor u op een rijtje:


Stroomlijn uw service

Zie welke eindbestemmingen de meeste en welke de minste bellers aantrekken. Gewapend met deze wetenschap stroomlijnt u vervolgens uw keuzemenu.

Ontdek wie u vaak belt

Meet de effectiviteit van jullie marketingcampagnes en zie welke advertenties veel belverkeer trekken.

Offline toegankelijk

Wilt u een krachtiger analyse uitvoeren? Met een druk op de knop downloadt u de volledige statistieken in excel- of XML-formaat. Hier kunt u vervolgens uw eigen berekeningen en filters op loslaten.

Meteen actie ondernemen

Omdat wij de statistieken in realtime bijhouden, weet u bij plotselinge pieken direct wanneer het nodig is om in te grijpen door bijvoorbeeld meer medewerkers in te zetten.

Altijd voldoende bezetting

De statistieken geven u een duidelijke inzage in het gemiddelde verloop van gesprekken in de week. Sommige dagen zijn rustig, andere vragen om een grotere personele bezetting.

Krachtige combinaties met andere functies

Op zichzelf zijn de uitgebreide statistieken al goud waard; ze staan aan de basis van belangrijke beslissingen waarmee u uw telefonische service constant verbetert. In combinatie met de andere functies die u bij uw servicenummer of bedrijfsnummer krijgt bouwt u zo een geweldig bedrijfs telefonie systeem.

Zo is het bijvoorbeeld niet noodzakelijk om steeds in te loggen voor een overzicht van de statistieken. Eén van de vele opties die u als ondernemer hebt is het periodiek ontvangen van e-mailrapportages: dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvangt u de belangrijkste statistieken. Indien u meer wilt weten klikt u direct door naar de online belstatistieken.

Met de functie gesprekken opnemen ingeschakeld bewaart de Belfabriek geluidsopnamen van de gevoerde gesprekken. Koppel hier de statistieken aan en u weet precies waarom dat specifieke gesprek zo lang duurde of waarom die specifieke klant zo vaak belde.

 

Real-time integratie in uw software omgeving

Wil uw onze uitgebreide statistieken inzetten binnen uw eigen software omgeving? Ook dat is geen probleem. Onze statistieken-API stellen u in staat om deze gegevens in uw eigen software of applicaties te integreren . Dit maakt eindeloze uitbreidingen en combinaties van de statistieken mogelijk.

Bekijk nuuw statistieken

Klanten van de Belfabriek kunnen op elk willekeurig moment inloggen en kijken hoe hun nummer er voor staat. Hebt u nog geen bedrijfs- of servicenummer bij de Belfabriek ondergebracht? Bekijk dan eens welke nummers op dit moment beschikbaar zijn. Onze heldere tarieven en complete abonnement spraken al duizenden bedrijven -groot en klein- aan.