Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Statistieken

Je neemt een zakelijk telefoonnummer om perfect bereik te zijn voor je klanten.

Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de gestelde doelen bereikt? Meten is weten.

Eén van de meest gebruikte Belfabriek-functies is het belstatistieken dashboard.

Hierop zie je precies door wie, wanneer en hoe lang gebeld is.

Voor jouw gemak plaatsen wij de ‘topscorers' in ranglijsten zodat je in één oogopslag ziet hoe goed jouw telefonische support afdeling het doet of wie de terugbellers zijn.

Ook zie je direct wat de drukste dagen van de week zijn en drukste tijden van de dag. Handig om de personeelsbezetting te finetunen. Wat is de beste tijd om met pauze te gaan?

De voordelen

We zetten de voornaamste voordelen van de Belfabriek statistieken voor je op een rijtje:


Stroomlijn je service

Zie welke toestellen en filialen de meeste bellers krijgen. Met deze informatie stroomlijn jij vervolgens het keuzemenu.


Ontdek wie jou vaak belt

Meet de effectiviteit van marketingcampagnes en zie welke advertenties veel belverkeer trekken.


Offline toegankelijk

Wil je een krachtiger analyse uitvoeren? Met een druk op de knop download je de statistieken in excel- of XML-formaat. Hier kun je vervolgens je eigen berekeningen en filters op loslaten.

Krachtige combinaties met andere functies

Op zichzelf zijn de uitgebreide statistieken al goud waard; ze staan aan de basis van belangrijke beslissingen waarmee je je telefonische service constant verbetert. In combinatie met de andere functies die je bij je zakelijke telefoonnummer krijgt bouw je zo een geweldig bedrijfs telefonie systeem.

Zo is het bijvoorbeeld niet noodzakelijk om steeds in te loggen voor een overzicht van de statistieken. Eén van de vele opties die je als ondernemer hebt is het periodiek ontvangen van e-mailrapportages: dagelijks, wekelijks of maandelijks ontvang je de belangrijkste statistieken.

Met de functie telefoongesprekken opnemen ingeschakeld bewaart de Belfabriek geluidsopnamen van de gevoerde gesprekken. Koppel hier de statistieken aan en je weet precies waarom dat ene gesprek zo lang duurde of waarom die specifieke klant zo vaak belde.

Real-time integratie in je software omgeving

Wil je onze uitgebreide statistieken inzetten binnen je eigen software omgeving? Ook dat is geen probleem. Onze statistieken API stellen jou in staat om deze gegevens in je eigen software of applicaties te integreren . Dit maakt eindeloze uitbreidingen en combinaties van de statistieken mogelijk.

Bekijk nu je belstatistieken

Klanten van de Belfabriek kunnen op elk willekeurig moment inloggen en kijken hoe hun nummer er voor staat. Heb je nog geen zakelijke telefoonnummer bij de Belfabriek ondergebracht? Bekijk dan eens de mooie telefoonnummers die op dit moment beschikbaar zijn!

Veelgestelde vragen:

Uitgebreide belstatistieken zijn inbegrepen in jouw abonnement. We willen dat iedereen goede data kan inzien van het aantal gesprekken, de gespreksduur en welke medewerkers welke telefoontjes krijgen.


Alle filialen zijn gekoppeld aan het uitgebreide belstatistieken systeem. Je kan precies zien welk filiaal hoeveel gesprekken ontvangt. Marketeers vinden deze informatie zeer waardevol en kunnen deze gegevens goed gebruiken.


Als je een apart telefoonnummer voor elk mediakanaal gebruikt geven onze belstatistieken jou inzicht in welk kanaal de meeste klanten oplevert. Je kan ook zien of iemand belt vanaf de mobiele telefoon of vaste telefoon wat handig kan zijn voor de media selectie.




Tevreden Belfabriek telefonie klanten: