Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Keuzemenu

Klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Een keuzemenu bestaat in feite uit twee delen: een ingesproken tekst die bellers vertelt wat de geboden opties zijn en een computer die de keuzes verwerkt.

Bijvoorbeeld: "Heb je vragen over de factuur? Toets dan 3." Zo worden bellers snel doorverbonden.

Een keuzemenu kan uit maximaal 10 keuzes bestaan, dan zijn de toetsen van het toestel allemaal gebruikt. Ook kunnen we een keuzemenu in een keuzemenu plaatsen. Het eerste keuzemenu vraagt dan bijvoorbeeld  de taal van de beller, om in het tweede keuzemenu te vragen welke afdeling men wenst.

De voordelen van een telefooncentrale met keuzemenu

Het is in het belang van de bellers dat ze snel geholpen worden. Wanneer je bellers een goed keuzemenu aanbiedt ervaren zij hier de voordelen van.


In één keer goed geholpen

Er is niets zo vervelend voor bellers als twee keer hetzelfde verhaal te vertellen. Met een keuzemenu komen bellers direct bij de juiste medewerker terecht die hen goed kan helpen.


Naadloze combinatie met andere functies

Een keuzemenu laat zich goed combineren met één van de andere functies in je pakket: een wachtrij, een gesloten-melding, het digitale antwoordapparaat en gesprekken opnemen.


Rust op de afdeling

Een keuzemenu creëert rust op de afdeling; je collega's voeren alleen nog maar voor hen relevante gesprekken en hoeven bellers zo weinig mogelijk door te verbinden.


Opvang van belpieken

Een nummertoets hoeft niet altijd naar een medewerker te leiden. Bij grote drukte kun je voor bepaalde zaken ook berichten opnemen of een vooraf opgenomen meldtekst afspelen. Zo worden bellers op een andere manier ook snel en efficiënt geholpen.

Wij bouwen het voor je

Een keuzemenu activeren we dezelfde dag voor je op een telefoonnummer.

Wordt vandaag nog klant

Ben je nog geen klant van de Belfabriek? Bekijk in onze overzichtelijke nummershop dan welke nummers (0800, 078 of lokaal) vrij zijn. Heb je nog vragen? Bel ons dan gratis op 0800-77 899.