Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Belfabriek oplossingen voor webwinkels 

  • slim ingericht op maat

  • alle functies inbegrepen

  • voor grote en kleine webshops

Ideale oplossingen voor webwinkels

E-commerce is een enorme belofte. En er zijn talloze inspirerende voorbeelden van organisaties die deze belofte hebben ingelost. Maar of je nu de nieuwe Amazon of Alibaba wilt worden of juist – met succes – een nichemarkt wilt bedienen, e-commerce is een cut throat business, al was het maar omdat business concepten heel zichtbaar zijn en makkelijk kunnen worden ‘geleend'. Net als de look & feel van je webwinkel. Hoe behoud je toch een voorsprong op concullega's? En hoe bouw je die uit?

Tools van nu. Telefonie van gisteren?

Waarschijnlijk zoek je het antwoord deels in de inzet van moderne tools en technieken. Zoals SEO, SEA, web-statistieken, webwinkel software en ticketsystemen. En misschien heeft je webwinkel zelfs al de eerste stappen gezet op het gebied van advanced analytics, zodat je straks weet wat klanten willen voordat die klanten zelf weten wat ze willen. Maar beschikt je webwinkel ook over een telefonie-oplossing die helemaal van deze tijd is? Of blijft het wat dat betreft behelpen?

Geavanceerd

Dat laatste hoeft niet. Met een telefoonoplossing van Belfabriek trekt je webwinkel ‘bellen' de 21e eeuw binnen. Een dashboard dat zicht biedt op inkomend verkeer? Google gespreks statistieken? De optie om bellers flexibel over locaties en nummers (‘eindbestemmingen') te verdelen? Een nationaal telefoonummer met een landelijke uitstraling? Geavanceerde tools om gesprekken soepel af te handelen zoals wachtrijen, keuzemenu's, welkomstteksten?

Meer opties

Denk in een later stadium ook aan het opzetten van telefoonnummers in het buitenland. Als je je website vertaalt en een buitenlands telefoonnummer erop zet, ben je ineens een internationale speler. En nee, daar hoef je geen fysiek filiaal voor te openen of buitenlandse callcenters voor in te huren: ook internationale gesprekken leveren we keurig af waar jij dat wilt. Op elk nummer: vast of mobiel !

Veelgestelde vragen:



Je kan online direct een mooi telefoonnummer activeren voor jouw webwinkel en deze eerst doorschakelen naar je mobiele telefoon. Zo kan je klein beginnen en groeien wij met jou mee. Als je de webwinkel met een collega of partner opstart kan je ook het telefoonnummer van deze mobiele telefoon invoeren op de belteam pagina en dan kan je binnenkomende oproepen flexibel doorschakelen naar elkaar via onze telefooncentrale en zo je bereikbaarheid beheren.



WhatsApp accepteert lokale en nationale telefoonnummers. Je vaste nummer kan je invoeren in de WhatsApp business applicatie en vanaf dat moment kan je ook ge'apped worden op je nummer.



Alle mogelijke functionaliteiten zoals een keuzemenu, telefoongesprekken opnemen en een wachtrij zijn standaard inbegrepen om jouw webwinkel een professionele uitstraling te geven. Ook kunnen we onze spraakbot teksten laten uitspreken om bellers welkom te heten.



Je zakelijke telefoonnummer blijft gelijk en verandert niet, ook al verhuis je naar een nieuwe locatie. Zo blijf je altijd bereikbaar op 1 vast nummer en heb je een professionele uitstraling.



Als je ons de openingstijden van je klantenservice doorgeeft zorgen wij ervoor dat er een meldtekst afspeelt met deze tijden. Je kan ook een voicemail activeren zodat mensen een bericht kunnen inspreken voor je. Deze wordt dan per e mail verstuurt.



Je hebt geen fysieke telefooncentrale nodig. Alle functionaliteiten en jouw webshop nummer bevinden zich in de cloud. Je hebt verder geen speciale apparatuur meer nodig, behalve dan een mobiel toestel of vast toestel zodat we oproepen naar je kunnen doorschakelen. Zo is je bereikbaarheid perfect geregeld.



Je kan met ons telefonie platform heel eenvoudig koppelen via een API of webhook. Ook hebben wij diverse koppelingen met CRM pakketten zodat je gespreksgegevens daarin worden opgeslagen.



Je kan altijd VoIP toestellen aansluiten als je op een vaste kantoor locatie bent. Deze toestellen worden dan onderdeel van jouw belteam. Dit kan je eenvoudig instellen op je belteam pagina waar jij alle collega's kan instellen die voor jou webshop telefoongesprekken mogen beantwoorden. Je kan elke telefoon aansluiten: vast of mobiel. Je bent dus zo flexibel bereikbaar en je hoeft ook niet eerst een app te downloaden om gesprekken te ontvangen.



Tevreden Belfabriek telefonie klanten: