Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles

Oplossingen voor de overheid

 

  • nummers per departement of afdeling
  • noodlijnen, inlichtingennummers
  • 24/7 respons

Ideale oplossingen voor overheidsinstellingen

We zijn blij dat we al jarenlang de bereikbaarheid van (semi)overheidsinstellingen mogen borgen. Die jarenlange ervaring – in combinatie met onze werkafspraken met de Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie (BIPT) – betekent ook dat we weten wat het publieke domein van telefonie verwacht. En hoe we die verwachtingen kunnen inlossen.

Nationale servicenummers? Calamiteitenlijnen? Informatienummers die burgers drempelloze toegang bieden tot overheden? Telefoonlijnen voor gemeenten en gemeentelijke diensten? De Belfabriek bouwt en onderhoudt ze, zodat de informatievoorziening richting burgers is gewaarborgd.

Omdat we begrijpen dat het informeren van burgers altijd belangrijk en soms zelfs van levensbelang is, bieden we (op verzoek) 24/7 support aan. Bovendien kijken onze specialisten bij grote calamiteiten live mee hoe het belverkeer zich ontwikkelt, zodat we pieken kunnen opvangen. Bijvoorbeeld door wachtrijen tijdelijk te verruimen, meldteksten toe te voegen of verkeer over alternatieve locaties te verdelen.

Ook houden wij altijd nummers voor calamiteiten beschikbaar. Die zijn binnen enkele minuten live.

Ook financieel vertrouwd

Uiteraard dienen overheden de financiële huishouding op orde te hebben. Ook daar leveren we graag een grote bijdrage aan. Onze financiële administratie is vertrouwd met de werkwijze van de overheid en stelt facturen op die deze way of working faciliteren. Zo voorzien we facturen van kostenposten, kostenplaatsen en de naam van de opdrachtgever.

Bovendien is het geen probleem om per individueel nummer, afdeling of departement te factureren. Eventueel kan De Belfabriek zelfs een deel van het beheer van de ICT afdeling overnemen. Uiteraard in overeenstemming met de GDPR.

Besparen door te rationaliseren

Ook rationaliseren en herstructureren we bestaande telefonie-oplossingen.

Vaak blijken er op verschillende momenten door verschillende organisatieonderdelen en bij verschillende providers nummers in gebruik te zijn genomen. Dit kan door ons geherstructureerd en overgenomen worden.

Vaak levert dat een aanzienlijke kostenbesparing op, bijvoorbeeld omdat er nog abonnementen lopen voor nummers die niet meer worden gebruikt en/of door synergie kansen te benutten.

Meer weten over onze telefonie-oplossingen?

Behoefte aan een second opinion op de bestaande telefonie structuur? Onze professionals gaan graag het gesprek aan!