Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Hoe kies je een telefooncentrale die past bij jouw bedrijf ?

Om de beste telefooncentrale in de cloud voor jouw bedrijf te bepalen is het belangrijk om te weten met hoeveel gebruikers je de telefoon gaat beantwoorden. En het volume van het aantal binnenkomende gesprekken. Zijn het er 10 per dag of 10 per uur bijvoorbeeld?

Hieronder zullen we de meest voorkomende typen bespreken om jou op weg te helpen.
Belangrijk om te weten is dat elke telefooncentrale een VoIP telefooncentrale is. Een VoIP centrale maakt gebruik van de nieuwste techniek en krijgt regelmatig de nieuwste updates.

Dit type centrale is in gebruik bij grote bedrijven en kleine ondernemingen en biedt verschillende mogelijkheden.

Staat het servicenummer op uw naam?

Staat het servicenummer op uw naam?

Als gebruiker wilt u het servicenummer op uw eigen naam hebben staan. Mocht u ooit van provider willen wisselen, dan mag dit niet tot gevolg hebben dat u het nummer kwijt bent. U heeft immers een behoorlijke investering gedaan om uw nummer wereldkundig te maken. Door u ervan te verzekeren dat een servicenummer op naam van uw organisatie wordt gezet, voorkomt u heel wat frustraties en meerkosten voor marketing en promotie.
De Belfabriek begrijpt dit en registreert dus ook altijd alle nummers op naam van onze klanten. Uw servicenummer is uw servicenummer.

Is uw provider wel echt een provider?

Veel aanbieders op internet zijn slechts tussenpersonen. Dit betekent dat u niet direct bij hen terecht komt voor administratieve of technische vragen. Als gevolg heeft u al snel het gevoel dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Wijzigingen worden te laat of helemaal niet doorgevoerd en wachttijden lopen snel op.

Slechte gesprekskwaliteit

Slechte gesprekskwaliteit

Als nummereigenaar vindt u een perfecte gesprekskwaliteit normaal. Daarom verwacht u dat uw provider hier garant voor staat. Toch gaat het doorverbinden van een beller van uw servicenummer naar het bestemmingsnummer — ook wel ‘routering’ genoemd — bij lang niet alle providers vlekkeloos.

De Belfabriek is er trots op kraakheldere en storingsvrije servicenummers te bieden. Voor de gespreksroutering gebruiken wij moderne ISDN-lijnen en dito IVR-systemen. Wij weigeren kwaliteitscompromissen te sluiten; uw bereikbaarheid en uw omzet zijn immers direct aan elkaar gerelateerd.

Veelgestelde vragen:

Wij hebben een volledig in eigen beheer ontwikkelde online telefooncentrale en eigen interconnect. Als je van de nieuwste snufjes houdt dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Wij hebben binnen 1 werkdag je nieuwe telefooncentrale en telefoonnummer aangesloten met alle functie's zoals keuzemenu's, voicemail en gesprekken opnemen.

De functie call recording is een van de standaard functies van ons platform.

Met de meest gebruikte CRM pakketten zijn al standaard koppelingen beschikbaar om een koppeling te maken.

Met onze app kan je de meeste functies en je beschikbaarheid van collega's realtime instellen. De app werkt ook op je laptop of computer.

Met elke internet (VoIP) telefoon kan je een verbinding maken met onze online telefooncentrale. Zo is op elke gewenste plek werken mogelijk met deze nieuwe vorm van zakelijke telefonie.


Kijk op onze tarieven pagina voor de actuele prijsinformatie.

Ja deze termen worden door elkaar gebruikt op Internet. Ook hosted VoIP is een term voor deze vorm van zakelijke telefonie.

Voice over IP is vertaald Spraak over Internet Protocol oftewel spraak over je Internetverbinding, de moderne vorm van telecom.

Afhankelijk van hoe je de telefoongesprekken en je bereikbaarheid wilt inrichten kan je dit met 1 telefooncentrale inrichten.

Je kan alle merken VoIP toestellen aanmelden op onze telefooncentrales. Wij hebben zelf een voorkeur voor Yealink omdat we deze ook goed kunnen beheren met de speciale Yealink software die we hebben draaien op onze servers. Zo ben je van de beste service verzekerd. Dit is ook afhankelijk van je eigen merk wensen.

Ja kan onze centrale zelf beheren en programmeren, of wij programmeren en beheren deze voor jou in de cloud.

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: