Hoe selecteert u een provider
Een aanbieder kiezen voor een servicenummer is niet iets dat mensen dagelijks doen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat nieuwe nummerhouders fouten maken en vervolgens niet tevreden zijn met hun provider.
Om u te helpen dit te voorkomen hebben wij deze leidraad opgesteld.
Hierin vindt u de belangrijkste aandachtspunten en vertellen wij u wat u kunt doen om klachten te voorkomen.
Wat krijgt uw voor uw geld?
Met een toenemend aantal providers is de concurrentie in de telecom groot. Zoveel prijsdruk betekent dat er heel wat lokkertjes tussen zitten: lage prijzen voor een basispakket waar u vervolgens voor elk extraatje bij moet betalen.
In dat geval blijkt die lage prijs lang niet meer zo goedkoop.
Voeg daaraan toe, met veranderingen binnen uw organisatie, uw behoeften en wensen in de loop van de tijd zullen wijzigen. U zult dan al snel merken dat het duur kan worden om uw servicenummer met uw organisatie mee te laten groeien.
Klanten van de Belfabriek krijgen bij hun servicenummer standaard de beschikking over zóveel extra functies dat ze bijna nooit voor extra’s hoeven te betalen. Een volledig overzicht van alle extra functies die u bij een Belfabriek abonnement krijgt vindt u hier.
Wordt de Belfabriek uw provider?
Met de bovenstaande informatie bent u behoed voor de valkuilen die sommige providers - bewust of onbewust - graven.
Ook heeft u een idee gekregen van de service die de Belfabriek biedt. Heeft u interesse in onze diensten, kijk dan meteen welke 0800- of 078-nummers wij nog beschikbaar hebben.
Wij zouden ons bijzonder vereerd voelen als u voor ons als uw nieuwe provider koos.