Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u uw bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon.
Een keuzemenu bestaat in feite uit twee delen: een ingesproken tekst die bellers vertelt wat de geboden opties zijn en een computer die de keuzes verwerkt.
Bijvoorbeeld: "Heeft u vragen over uw factuur? Toets dan 3." Zo worden bellers snel doorverbonden en ontlast u de telefonist.
De voordelen
Het is in het belang van uw bellers en van uw eigen organisatie dat bellers snel geholpen worden. Wanneer uw bellers een goed keuzemenu aanbiedt ervaren beide hier de voordelen van.
In één keer geholpen
Er is niets zo vervelend voor bellers als twee keer hetzelfde verhaal te moeten doen. Met een keuzemenu komen bellers direct bij de medewerker terecht die hen goed kan helpen.
Naadloze combinatie met andere functies
Een keuzemenu laat zich goed combineren met één van de andere functies in uw pakket: een wachtrij, een gesloten-melding, het digitale antwoordapparaat of een meldtekst met informatie over uw openingstijden.
Rust op de afdeling
Een keuzemenu creëert rust op de afdeling; uw medewerkers voeren alleen nog maar relevante gesprekken en hoeven bellers zo weinig mogelijk door te verbinden.
Opvang van belpieken
Een nummertoets hoeft niet altijd naar een medewerker te leiden. Bij grote drukte kunt u voor bepaalde zaken ook berichten opnemen of een vooraf opgenomen meldtekst afspelen. Zo worden bellers op een andere manier ook snel en efficient geholpen.
Eenvoudig te configureren
Een keuzemenu zet u eenvoudig op via het controle paneel Mijn Belfabriek. Probeer het meteen!
Wordt vandaag nog klant
Bent u nog geen klant van de Belfabriek? Bekijk in onze overzichtelijke nummershop dan welke nummers vrij zijn. Heeft u nog vragen? Bel ons dan gratis op 0800-77899.