Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel gratis: phone  🇳🇱 0800-235 3227   0800-77 899 🇧🇪 0800-77 899

Op werkdagen van 9 tot 17

Toon alles

Klantcontact

Maak het meeste van uw klant contact. Hier vindt u tips, advies en het laatste nieuws.


 

Effectief thuiswerken i.c.m. VOIP telefooncentrale [how to]

Geplaatst in Klantcontact

Thuiswerken effectief inrichten, via VOIP telefooncentrale, zodat uw organisatie ‘gewoon’ bereikbaar blijft. Aan de hand van leerzame praktijkvoorbeelden.

Verder lezen...

 

Telefonie Thuiswerk Oplossingen i.v.m. Coronavirus

Geplaatst in Klantcontact

Omdat we u willen helpen bereikbaar te blijven – het kan! – lichten we in dit artikel telefonie thuiswerk oplossingen toe i.v.m. het coronavirus.

Verder lezen...

Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.

Hoe SynerScope medewerkers telefonisch thuiswerken [CASE]

Geplaatst in Klantcontact

Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.

Verder lezen...

 

COVID-19 (corona virus) telefonische bereikbaarheid

Geplaatst in Klantcontact

Belangrijke meldingen omtrent covid-19 en telefonische bereikbaarheid.

Verder lezen...

 

BIPT maakt zich zorgen over voorraad 0800-nummers

Geplaatst in Klantcontact

Met dank aan Radio 2, een verduidelijking tussen de verschillende prefixen: 070, 079, 0800 en 0900

Verder lezen...

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

VoIP: hardphone vs softphone – wat is de beste oplossing voor uw bedrijf?

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

Verder lezen...

Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.

Hoe maakt u uw klantenservice proactief?

Geplaatst in Klantcontact

Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.

Verder lezen...

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Verder lezen...

Meer artikelen laden...