Thuiswerken effectief inrichten, via VOIP telefooncentrale, zodat uw organisatie ‘gewoon’ bereikbaar blijft. Aan de hand van leerzame praktijkvoorbeelden.
Verder lezen...
Omdat we u willen helpen bereikbaar te blijven – het kan! – lichten we in dit artikel telefonie thuiswerk oplossingen toe i.v.m. het coronavirus.
Verder lezen...
Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.
Verder lezen...
Belangrijke meldingen omtrent covid-19 en telefonische bereikbaarheid.
Verder lezen...
Met dank aan Radio 2, een verduidelijking tussen de verschillende prefixen: 070, 079, 0800 en 0900
Verder lezen...
Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.
Verder lezen...
Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.
Verder lezen...
Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.
Verder lezen...
Om een consulenten lijn te starten wilt u dat uw bellers op uw website kunnen zien welke medewerkers nu klaar zitten om de telefoon op te nemen.
Verder lezen...
De snelste manier om uw klant contact te verberen is door gebruik te maken van een perfect opgezet keuzemenu. Wij laten 3 dingen zien die u absoluut moet doen.
Verder lezen...
Hoe zet u een perfecte telefonische klantenservice voor uw website op? Wij laten het u zien, in 3 eenvoudige stappen
Verder lezen...
Door call-recording slim in te zetten, lost u meningsverschillen snel op, en voorkomt u mogelijke dure en tijdrovende escalatie.
Verder lezen...
De Belfabriek app, die tot nu toe alleen beschikbaar was in een versie voor Apple's iOS, is vanaf vandaag ook beschikbaar op Android
Verder lezen...
Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.
Verder lezen...
Duizenden zzp'ers beginnen elk kwartaal voor zichzelf. Wij laten zien hoe u als zzp'er uw telefonische bereikbaarheid perfect regelt.
Verder lezen...
Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.
Verder lezen...
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.
Verder lezen...
Hang de ouderwetse telefooncentrale definitief aan de wilgen. Moderne, wendbare en flexibele NL bedrijven maken gebruik van een zakelijke VOIP aanbieder.
Verder lezen...
Ontdek hoe ook uw organisatie een perfecte eerste indruk kan maken op elke beller.
Verder lezen...
Servicenummers en bedrijfsnummers zijn niet alleen geschikt voor grote bedrijven. Ook ZZP’ers maken gebruik van de mogelijkheden die deze nummers bieden.
Verder lezen...
Stilstand is achteruitgang. Omdat klanten steeds veeleisender worden, is het belangrijk dat u waar mogelijk vooruitloopt op trends. Dit zijn de trends op dit moment.
Verder lezen...
Wijzig de instellingen van uw telefoonnummer vanaf uw smartphone of tablet. Download vandaag nog de gratis Belfabriek-apps voor nummerhouders of medewerkers.
Verder lezen...
Haastige spoed: bellers hebben het maar al te vaak. De Belfabriek legt uit hoe u hen snel van dienst bent, gebruik makend van enkele unieke functies.
Verder lezen...
Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de consumenten de voorkeur geeft aan telefonisch contact bij vragen of problemen. Ook zijn ze bereid meer te betalen voor goede service.
Verder lezen...
Activeer uw digitale antwoordapparaat bij de Belfabriek en laat bellers bij drukte of na sluiting een bericht inspreken. Zo werkt het.
Verder lezen...
Als nummerhouder wilt u uw telefonische dienstverlening verbeteren, maar hoe begint u daarmee? De Belfabriek geeft nummerhouders hier een tool voor: Call-recording.
Verder lezen...
Meer dan de helft van alle bedrijven is telefonisch slecht bereikbaar. Ontdek hier hoe u met de gratis functies van de Belfabriek uw bereikbaarheid controleert en verbetert.
Verder lezen...
Uw bellers willen gewaardeerd worden. Om de beste telefonische service te verlenen, zet u deze beproefde zinnen in tijdens uw gesprekken.
Verder lezen...
Telefoongesprekken opnemen helpt uw verkopen te maximaliseren. De Belfabriek legt uit wat Call-recording voor uw organisatie kan betekenen.
Verder lezen...
Veelgestelde vragen van bellers: hoe gaat u daarmee om? Uw servicenummer stelt u in staat deze sneller te beantwoorden. De Belfabriek vertelt u hoe.
Verder lezen...
De ingebruikname van een 0800- of 078-nummer is een belangrijke stap naar een hogere omzet. Met deze 5 handige tips haalt u nóg meer uit uw inbound gesprekken.
Verder lezen...
Bedrijven die de ergernissen van bellers wegnemen, kunnen niet meer stuk bij hun klanten. Ontdek hier hoe Call-recording de klantervaring radicaal verbetert.
Verder lezen...
Als klant van de Belfabriek kunt u de gesprekken met uw servicenummer opnemen. Bekijk hier de vele voordelen van de functie Call-recording.
Verder lezen...
Er zijn veel redenen waarom organisaties er voor kiezen gesprekken op te nemen. De belangrijkste vijf zetten wij voor u op een rij.
Verder lezen...
Wij bieden u niet alleen een telefoonnummer, maar geven u ook de beschikking over allerlei handige tools. Neem bijvoorbeeld onze realtime belstatistieken.
Verder lezen...
De belangrijkste kwaliteitsmonitorings-stappen om uw klantcontact te verbeteren op een rijtje.
Verder lezen...
Een klantvriendelijk en efficient telefonisch keuzemenu is op te zetten in een paar eenvoudige stappen.
Verder lezen...
Een gratis te bellen 0800 nummer is een prima manier om klanten informatie te verstrekken.
Verder lezen...