Achetez directement en ligne vos propres numéros de téléphone professionnels

Belgique:0800-77 899
Pays-Bas:0800-235 3227

Système téléphonique professionnel avec centre d'appel virtuel

Les entrepreneurs et les employés gèrent facilement leur accessibilité grâce à nos applications.

Personnalise ton PBX avec le logo et les couleurs de ton entreprise

Personnalise ton PBX avec le logo et les couleurs de ton entreprise

Paramètres de l'utilisateur

Chaque collègue peut télécharger une photo et indiquer sur quel appareil téléphonique il est joignable.

Il peut s'agir d'un téléphone fixe ou mobile. Dans n'importe quel pays européen.

Ajoute facilement de nouveaux collègues

Tu reçois plus d'appels entrants ?

Ajoute facilement des collègues à ton centre d'appels virtuel pour pouvoir toujours répondre aux appelants assez rapidement.

Zet je bereikbaarheid aan of uit

Tu es sorti pour déjeuner ? Ou en réunion ?

Définis facilement si tu es disponible ou non pour répondre aux appels téléphoniques.

Vue d'ensemble

Vois en un coup d'œil qui est disponible pour répondre au téléphone et dans quel ordre les appels sont distribués.

Crée facilement un centre d'appels virtuel avec tes collègues !

Démarrer la démo

La démo entièrement fonctionnelle vous permet d'essayer le central téléphonique en ligne.

Instructions

Après avoir appuyé sur le bouton ci-dessous, un numéro de téléphone de démonstration vous sera attribué et vous serez dirigé vers votre propre page d'équipe entièrement fonctionnelle.

Important

Mettez en signet la page sur laquelle vous arrivez afin de pouvoir la retrouver plus tard.

De voordelen in het kort

Minimaliseer de wachttijd

Wie het eerst komt, die het eerst maalt. De verdeling van bellers volgens dit systeem houdt de gemiddelde wachttijd voor bellers zo kort mogelijk.

Bouw een virtueel team medewerkers

Waar je collega's zich ook bevinden: ze worden allemaal onderdeel van het virtuele callcenter en kunnen zich aan en afmelden via de app of webpagina.

Virtueel verdeling

Ook voor jouw telefonische medewerkers is het virtueel callcenter een uitkomst: de distributie van gesprekken maakt het te woord staan van bellers een gezamenlijke inspanning.

IJzersterke combinaties

Samen met de aan/afmeld functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij aangemelde collega's. En gecombineerd met de openingstijdenkalender ben je maximaal bereikbaar voor bellers.

Profiteer van krachtige functies

Op zichzelf is het virtueel callcenter al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies zoals gesprekken opnemen of wachtrij die je bij Belfabriek krijgt biedt jij bellers een ervaring waar je de concurrent het nakijken mee geeft !

Alle extra functionaliteiten van Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. Je bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een telefoonnummer van Belfabriek met jou en jouw organisatie mee !

Foire aux questions :

Bij een virtueel callcenter programmeer je 1 belteam van mensen die beschikbaar zijn om inkomende gesprekken van thuiswerkers, collega's op kantoor of onderweg en partners te beantwoorden. Een virtueel callcenter bevindt zich in de cloud, niet in een fysiek kantoor. Je kunt oproepen overal vandaan beantwoorden.

Je kunt eenvoudig een virtueel callcenter opzetten door telefoonnummers te verzamelen van mensen die inkomende gesprekken voor je willen beantwoorden. Voer al deze nummers in op je virtuele callcenter pagina en wij verdelen de inkomende gesprekken over deze telefoonnummers. Iedereen kan eenvoudig zijn eigen beschikbaarheid instellen. Zo weten we altijd precies naar wie we gesprekken wel en niet kunnen doorschakelen.

We hebben ons virtuele callcenter zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Alle medewerkers kunnen zichzelf op een speciale webpagina instellen als beschikbaar of niet beschikbaar om oproepen te ontvangen. Dit maakt het instellen van de telefoniekant snel en eenvoudig. Je kunt gespreksnotities opnemen in je eigen software die je daarvoor al gebruikt. We kunnen ook een koppeling opzetten met behulp van een webhook.

Ons virtuele callcenter werkt ook met mobiele telefoons en vaste lijnen. Je bent dus niet afhankelijk van een werkende internetverbinding. Hierdoor kun je nieuwe medewerkers snel aansluiten op je virtuele callcenter en kun je voorkomen dat gesprekken verloren gaan. Je kunt bijvoorbeeld snel een groep mensen te woord staan voor klantenservice of een helpdesk.

Wij zijn een telefoonbedrijf en leveren geen callcentermedewerkers of -agenten. Met onze software kun je snel je eigen virtuele team van mensen samenstellen om vanuit huis te werken en inkomende gesprekken voor je te beantwoorden.

Er is geen limiet aan het aantal gesprekken dat je nieuwe virtuele callcenter kan afhandelen. Als je een groot aantal gesprekken verwacht, bijvoorbeeld door een promotiecampagne of een noodgeval, laat het ons dan weten, zodat we daar rekening mee kunnen houden wat betreft capaciteit en monitoring.

Ja, dat kunnen we! Wij kunnen je helpen bij het opzetten en beheren van je virtuele callcenter. We werken ook met je samen om het inkomende belverkeer en de afhandeling ervan in de gaten te houden. We worden vaak ingeschakeld bij noodgevallen en grote bereikbaarheidsproblemen en hebben veel ervaring met virtuele callcenters. Omdat we onze eigen software schrijven, kunnen we ook snel wijzigingen aanbrengen als dat nodig is.

We kunnen je huidige telefoonnummer overzetten naar onze software voor virtuele callcenters of je een nieuw zakelijk telefoonnummer geven dat je kunt gebruiken. Beide opties werken perfect met ons virtuele telefoonsysteem.

We leveren al sinds 2000 virtuele callcenters aan bedrijven en organisaties. Sinds de uitbraak van Corona is het gebruik van virtuele callcenters sterk toegenomen om met name thuiswerkers in staat te stellen inkomende gesprekken te beantwoorden.

Wij ondersteunen alle soorten telefoonsystemen. We routeren inkomende gesprekken naar telefoonnummers, ongeacht de interface, het telefoonsysteem of het merk van de gebruikte telefoon. Dit zorgt er ook voor dat onze virtuele callcenter software zeer stabiel is en je niet afhankelijk bent van 1 platform.

We kunnen alle gesprekken opnemen, zodat je ze later kunt beluisteren en de prestaties tussen agenten kunt vergelijken of de klantervaring kunt verbeteren.

Ons virtuele callcenter is geoptimaliseerd voor inkomende gesprekken. Als je een groot aantal uitgaande gesprekken moet voeren, moet je kijken naar speciale software voor uitgaande gesprekken.

In geval van nood of een ramp kan een virtueel callcenter dezelfde werkdag nog aan de slag. Als je de mobiele telefoonnummers hebt van enkele medewerkers die telefoontjes kunnen beantwoorden, kunnen we meteen beginnen. Nieuwe medewerkers kunnen stap voor stap worden toegevoegd.

Natuurlijk kan dat! Onze software voor virtuele callcenters wordt gebruikt door bedrijven met 2 tot 2000 werknemers. Alles is gebaseerd op snelle en intelligente gespreksroutering op basis van beschikbaarheid.

In je online dashboard kun je alle statistieken van het belverkeer zien. Je kunt ze ook downloaden om je eigen filters en bewerkingen toe te passen.

We hebben integratie met de meeste CRM-pakketten, zodat klanten kunnen worden herkend aan hun telefoonnummer en gespreksnotities in het CRM-pakket kunnen worden opgeslagen.

Een virtueel contactcenter is er een die ook andere vormen van communicatie afhandelt, zoals e-mail en chat. Onze software richt zich uitsluitend op het afhandelen van inkomende telefoongesprekken.

Clients satisfaits de Belfabriek :

system-hard-phone-thumb

Téléphone fixe

Un appareil préconfiguré pour une expérience plug 'n' play

system-soft-phone-thumb

Softphone

Réponds aux appels et compose un numéro à partir de ton téléphone portable ou de ton ordinateur.

system-web-interface-thumb

Web Interface

Gérez tous les numéros et connexions en ligne

system-mobile-apps-thumb

Application mobile

Se définir comme disponible ou indisponible pour recevoir des appels téléphoniques

Numéro fixe sur mobile

Tes appels directement sur ton téléphone portable