Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren
      Bel ons gratis:
      0800-235 3227
      0800-77 899

      Bestel vandaag nog uw zakelijke VOIP telefoonsysteem

      Werkt op al uw werkplekken en devices - thuis en op kantoor.

      Start nu uw telefoonsysteem met een van deze beschikbare nummers

      testArticleImage

      Op zoek naar een nieuwe telefooncentrale? Over vijf minuten niet meer!

      Vijf minuten. Dat is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen. Wilt u graag wat extra tijd besparen? Dan geven we de conclusie meteen weg: ons Interactive Voice Response (IVR) platform is de meest geavanceerde telefooncentrale die er bestaat. En kost minder dan alles wat u op het oog had

      Toch nog aan het lezen? Dan lichten we toe wat we bedoelen. Het eerste wat u dient te weten is dat een IVR een virtuele telefooncentrale is. Geen fysieke doos dus, maar een cloud dienst. Daar kunt u een eigen belplan voor maken met alle netwerken en toestellen die u wilt. Veranderen uw wensen, dan past de IVR zich aan. Zonder dat u interfaces of tools hoeft te implementeren. En zonder ingewikkelde schakelingen te (laten) bouwen. Er zijn ook geen technische beperkingen. Waar traditionele telefooncentrales vaak onverwacht niet thuis geven – een voorbeeld: achter keuzemenu 1 kan geen keuzemenu 2 worden gerealiseerd – doet de IVR exact wat u wilt. Schaalbaar tot in het oneindige.

      Mobiele integratie

      Een ander groot voordeel, is de mobiele integratie. Gesprekken kunnen dus ook naar mobiele nummers worden doorgeschakeld. Bijvoorbeeld naar thuiswerkers. Bovendien kan dit allemaal flexibel worden ingeregeld. Wilt u gesprekken op maandag naar medewerker X doorzetten en op dinsdag naar collega Y? Geen probleem. Wilt u bellers buiten kantoortijd zelf op uw mobiel te woord staan? Ook geen issue.

      Een ander groot voordeel is de mobiele integratie. Oproepen kunnen dus ook worden doorgeschakeld naar mobiele telefoonnummers. Voor thuiswerkers, bijvoorbeeld. Bovendien kan dit alles flexibel worden ingesteld. Wilt u oproepen doorschakelen naar werknemer X op maandag en naar collega Y op dinsdag? Geen probleem. Wilt u buiten kantooruren met uw mobiele telefoon praten? Ook geen probleem.

      Begin Hier

      Heeft u een mooi nummer gevonden?

      Dan regelen wij graag uw telefooncentrale. Vul uw gegevens in en wij verzorgen kosteloos en vrijblijvend een testnummer. Bevalt dat? Dan richten we dat in zoals u wilt. Binnen twee werkdagen.

      Tot over vijf minuten!

      Beoordelingen door klanten

      waardering::
      8/10
      beoordelingen:
      78
      beveelt dit bedrijf aan::
      97%

      Meest complete pakket aan functies

      Wij vinden dit belangrijke functies, die standaard bij een nummer horen. Bij ons zijn ze daarom allemaal inbegrepen bij uw vaste abonnementsbedrag:

      Andere aanbieders van 0800 en 078-nummers rekenen allerlei extra kosten. U betaalt daar bijvoorbeeld extra voor een ingesproken welkomsttekst, een keuzemenu, een wachtrij, en het kunnen inspreken van een bericht. Ieder van die functies kan daar zomaar 10 tot 75 euro per maand extra kosten.

      FunctiesBelfabriekAndere Aanbieder
      BelfilterGratisExtra kosten
      Centraal nummer filialenGratisExtra kosten
      Digitaal antwoord apparaatGratisExtra kosten
      Direct doorverbindenGratisExtra kosten
      Eindbestemmingen wijzigenGratisExtra kosten
      Fax naar emailGratisExtra kosten
      KeuzemenuGratisExtra kosten
      Nationaal en internationaal routerenGratisExtra kosten
      Piekverkeer opvangGratisExtra kosten
      SMS-klapperGratisExtra kosten
      StatistiekenGratisExtra kosten
      Statistieken per e-mailGratisExtra kosten
      VIP whitelistGratisExtra kosten
      VooraankonigingstoonGratisExtra kosten
      WachtrijGratisExtra kosten
      WebhookGratisExtra kosten
      WelkomstmeldingGratisExtra kosten
      Call recordingGratis & uniekExtra kosten
      Maatwerk telefonieGratis & uniekExtra kosten
      Virtual callcenterGratis & uniekExtra kosten
      Totale abonnementskosten / maand45 €€75 tot €150
      Alle bedragen zijn exclusief 21% btw