Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
hero-systems-background
hero-systems-transparent

Alles-in-1 plug en play telefoonsysteem

Werkt op al uw werkplekken - thuis en op kantoor.

system-hard-phone-thumb

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring

system-soft-phone-thumb

Softphone

Ontvang en maak zakelijke gesprekken op uw bestaande mobiele telefoons

system-web-interface-thumb

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

system-mobile-apps-thumb

Mobiele apps

Zet uzelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Het meest complete pakket voor de zakelijke gebruiker

Flexibel en toegankelijk

Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie - op kantoor en thuis!

Ontvang het nieuwste toestel voor op uw bureau

Gebruik uw bestaande mobiele- en vaste telefoons

Installeer onze software op uw computer

Installeer onze app op uw iOS of Android toestel

Plug en play: voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.

Bestelwijze en proces

U kunt eenvoudig 24 uur per dag, 7 dagen per week uw order plaatsen op onze website.

Telefoonnummers

Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op uw naam bij de relevante overheidsorganisatie.

Telefoontoestellen

Gebruikt u de door ons aanbevolen Yealink toestellen, dan kunnen wij deze voor-configureren voor u. U heeft dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd.

SIP accounts

Deze kunt u 24/7 zelf aanmaken en activeren/deactiveren via de webinterface. Zo kunt u eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die u wilt aansluiten.

Een belteam maken met al uw telefoons

Met al uw medewerkers - thuis of op kantoor kunt u eenvoudig een belteam vormen.

Wij hebben meerdere app's waaruit u kunt kiezen zodat u precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in uw situatie het handigst is.

Onze oplossingen werken met uw bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons, die wij desgewenst leveren.

Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.

Medewerkers ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.

En de apps die u installeert u eenvoudig via een download links naar de betreffende store.

Hardphones worden voorgeconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden. Naar een centrale locatie, maar ook naar bijvoorbeeld verschillende vestigingen of de privé adressen van individuele medewerkers. Meestal geldt: voor 22:00 uur besteld, volgende dag op de werkplek naar keuze! Gaat het om adressen ‘verderop’ in Europa, dan ontvangt u de toestellen na 2-3 werkdagen via UPS.

Medewerkers ontvangen downloadlinks naar voorgeconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.

Organisaties met meer dan 100 gebruikers bieden we de kans om de softphone omgeving in de huisstijl op te maken (branded). Dit kan binnen een maand (ontwerp, implementatie en uitrol) worden gerealiseerd. Informeer naar de opties!

Voordelen op een rijtje:

  • Snelle en eenvoudige uitrol van nieuwe devices

  • Voorgeconfigureerd en op afstand te beheren

  • Regelmatige firmware updates (remote)

  • Branded omgeving mogelijk vanaf ~100 gebruikers

hero-functions

Webinterface

Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheert u eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wilt u er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers, zij maken de wijzigingen graag voor u.

Adresboek

Het adresboek is een in de jaren veelgevraagde functie, welke u niet vaak ergens anders tegen komt. Binnen het adresboek kunt u eenvoudig uw interne en externe contacten invoeren met de bijbehorende telefoonnummers en synchroniseren naar alle toestellen die binnen uw organisatie in gebruik zijn. Het werkt met zowel de hardphones als de softphones, zo zorgt u ervoor dat iedereen de belangrijkste telefoonnummers binnen handbereik heeft.

Beschikbaarheid

Indien u hiervan gebruikt wenst te maken kunt u de beschikbaarheid instellen van medewerkers. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een bereikbaarheidsschema in te stellen welke u ook nog eens eenvoudig kunt aanpassen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.

Statistieken

Online statistieken van al uw binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een filiaal? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

De eigenaar/ondernemer of callcenter manager krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wilt u meer weten, dan download u alle data eenvoudig naar uw computer.

Contactpersonen en afdelingen

Heeft u meerdere contactpersonen die de telefonie beheren binnen uw organisatie? Wilt u bepaalde nummers aan een ander kantoor of afdelingen toewijzen? Of de factuur gesplitst hebben of voorzien van een bepaald kenmerk. U kunt het allemaal eenvoudig doorgeven aan onze administratie.

Plug en play softphone app

Bent u een fanatieke Skyper? Of belt u met een ander softwarepakket? Dan weet u al wat een softphone is: een programma waarmee u op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt.

Maar welke kiest u?

Als u gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want u hoeft alleen uw wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.

Combineren? Geen probleem!

Het Belfabriek telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. U bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? U geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.

De vijf grootste voordelen

  • Regelmatig nieuwe updates

  • Voorgeconfigureerde oplossing

  • Eenvoudig in te stellen met een QR code

  • Toegang tot centraal adresboek

  • 100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!

feature-image-2

Uw zakelijke telefoonnummer precies zoals u dat wilt

Registreer uw telefoonnummer bij de Belfabriek en u krijgt er de volledige controle over dankzij onze handige apps en functies.

U beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.

De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom ondernemers hun telefoonnummer bij de Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijgt u meer functies die andere providers niet kunnen bieden.

Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die u dankzij onze app’s heeft.

Belfilter

Zijn er bellers die u om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? U kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt u uw toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.

Centraal nummer filialen

Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over uw filialen in het land.

Digitaal antwoord apparaat

U hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al uw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of u om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Direct doorverbinden

Uw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn maar ook een mobiele telefoon maar ook een callcenter in een ander land.

Eindbestemmingen wijzigen

Uw service- of bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar uw huidige telefoons, vast, mobiel, VOIP of traditioneel. U kunt deze eindbestemmingen wijzigen wanneer en zo vaak u maar wilt.

Gesprekken opnemen

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.

Internationale telefonie

Nationaal en internationaal gesprekken afleveren? Geen probleem!

Keuzemenu

Uw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakelt u bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Piekverkeer opvang

Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Adwords campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!

SMS tool

Voor korte berichten naar uw klanten vormen sms’jes een prima medium. Maar hoe verstuurt u deze naar grote groepen? De sms-tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.

Statistieken

U neemt een servicenummer of bedrijfsnummer vooral om de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. U wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet u of u de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Statistieken per e-mail

Uw dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij uw telefoonnummer.

VIP whitelist

Wilt u op uw telefoonnummer louter toegang verlenen tot een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorgt u ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie uw telefoonnummer bedoeld is.

Vooraankondigingstoon

Veel nummereigenaren hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt.

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat u meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vangt u eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Webhook

Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook

Welkomstmelding

"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat u hoort wanneer u een professionele organisatie belt.

Probeer het Belfabriek systeem vandaag nog!

Een telefoonsysteem dat werkt voor alle medewerkers: thuis en op kantoor.

Probeer vrijblijvend