Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Telefooncentrale uitbesteden: het hoe en waarom

Gepubliceerd in Telefooncentrale kennisbank

Heel wat ondernemingen houden graag zowat elk aspect van het zaakvoeren in eigen beheer. Ze zijn er namelijk van overtuigd dat dit de enige manier is om te genieten van de nodige vrijheid om hun diensten en aanpak volledig op maat te kunnen uitwerken. Tot voor het bestaan van VoIP telefonie, en meer zelfs, tot voor de komst van cloud gebaseerde telefonie hadden die ondernemers zeker een punt. Op basis van hun eigen keuze van de fysieke telefooncentrale en de daaraan gekoppelde antwoordapparaten, hun aantal telefoonlijnen op de externe centrale of de verbonden toestellen konden ze zich onderscheiden van hun concurrenten en net dat ietsje meer aanbieden voor hun klanten en contactpersonen.

De minpunten van een eigen centrale

Maar natuurlijk komt deze aanpak niet zonder keerzijde van de medaille. Voor een vermogende onderneming was een dure centrale en het huren van tientallen buitenlijnen geen probleem, maar voor een startende onderneming was dit vaak een veel te dure aangelegenheid. Ook anno nu wanneer u dankzij VoIP niet langer afhankelijk bent van het aantal mogelijke fysieke buitenlijnen, staat de aankoop van een eigen telefooncentrale en het huren of kopen van de nodige software nog steeds voor een grote investering. En als u ervoor kiest om uw telefonie centrale in eigen beheer op te zetten, dan moet u ook de nodige knowhow in uw onderneming huisvesten of dit uitbesteden aan een partner, waar dan weer een aanzienlijk kostenplaatje tegenover staat.

Gehoste telefonie, niets dan voordelen

Het uitbesteden van het onderhoud van uw telefooncentrale kan heel wat zorgen wegnemen, maar kost aanzienlijk wat en u blijft nog steeds verantwoordelijk voor een grote investering in materiaal, aansluitingen, softwarelicenties enz.

Bij Belfabriek zorgen wij voor het hele gebeuren achter de schermen, terwijl u kan genieten van een zorgeloze telecommunicatie en een perfecte bereikbaarheid.

Uw telefooncentrale is steeds voorzien van de nieuwste updates en de laatste technologische innovaties

Uw telefooncentrale is volledig afgestemd op uw bedrijf en elke aanpassing of uitbreiding wordt door ons binnen de kortst mogelijke tijd van een passende oplossing voorzien

U wordt niet geconfronteerd met hoge investeringen, want bij Belfabriek geniet u van de meest performante telefoniecentrale voor een vaste maandelijkse prijs

Alle toestellen en ondersteunende software worden vooraf geconfigureerd en helemaal klaar voor gebruik aangeleverd

Belfabriek stelt uw telefooncentrale helemaal naar wens in, maar laat u de vrijheid om ook in eigen beheer de gewenste aanpassingen door te voeren

Dankzij de inbegrepen software, kan u intuïtief en overzichtelijk aan de slag op uw vaste VoIP toestellen of kan u via de app op geconnecteerde apparaten dezelfde ervaring genieten

Uw telefooncentrale en bijhorende data worden maximaal beveiligd in de cloud

Belfabriek Telefoon Systeem

Het meest uitgebreide telefoonsysteem wat er is. Vanuit de cloud. Werkt met al je toestellen: vast, mobiel, thuis of op de zaak.

system-hard-phone-thumb

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring

system-soft-phone-thumb

Softphone

Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer

system-web-interface-thumb

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

system-mobile-apps-thumb

Mobiele apps

Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Vast Nummer op Mobiel

Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon

Probeer vrijblijvend

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: