Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Telefooncentrale België

Werkt op al uw werkplekken - thuis en op kantoor.

system-hard-phone-thumb

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring

system-soft-phone-thumb

Softphone

Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer

system-web-interface-thumb

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

system-mobile-apps-thumb

Mobiele apps

Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Vast Nummer op Mobiel

Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon

Het meest complete pakket voor de zakelijke gebruiker

Op Elke Locatie

Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie. Een volledige hybride systeem waarmee collega's op kantoor, thuis of onderweg kunnen meebellen !

Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op je werkplek

Gebruik je huidige mobiele en vaste telefoons in een belgroep

Ook op PC en Mac kan je onze belsoftware installeren

Meerdere apps voor je iOS of Android toestel

Plug en play: voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd !

Bestelwijze en proces

Je kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week je order plaatsen op onze website !

Telefoonnummers

Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op je bedrijfsnaam bij de relevante overheidsorganisatie.

Telefoontoestellen

Gebruik je de door ons aanbevolen Yealink toestellen dan kunnen wij deze voor-configureren. Je hebt dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd !

SIP accounts

Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken via de webinterface. Zo kun je eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die je wilt aansluiten.

Een bel-team maken met alle telefoons

Met al je collega's - thuis of op kantoor kun je eenvoudig een belteam vormen.

Wij hebben meerdere app's waaruit je kunt kiezen zodat jij precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in jouw situatie het handigst is.

Onze oplossingen werken met bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons die wij desgewenst leveren.

Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.

Collega's ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.

hero-functions

Webinterface

Met de gebruiksvriendelijke en doorontwikkelde webinterface beheer je eenvoudig belangrijke instellingen en contactpersonen binnen het systeem. Wil je er zelf geen omkijken naar hebben? Bel ons gratis of email onze support medewerkers: zij maken de wijzigingen graag voor jou.

Beschikbaarheid

Je kunt de beschikbaarheid eenvoudig instellen van collega's. Bij telefooncentrales wordt hier eigenlijk geen rekening mee gehouden (die hoeft alleen maar door te schakelen) maar wat binnen een telefoonsysteem eigenlijk een van de handigste functies is: wie is er bereikbaar en beschikbaar om de telefoon op te nemen? Door eenvoudig een schema in te stellen weet ons platform precies naar wie op welk moment een gesprek doorgeschakeld kan worden.

Statistieken

Online statistieken van alle binnenkomende gesprekken met een heldere interface. Wat zijn de drukste dagen van de week, de drukste tijden op een dag. Hoeveel belletjes ontvangt een collega? Wat is de gemiddelde gespreksduur?

Je krijgt de belangrijkste gegevens in een handig dashboard aangeboden. En wil je meer weten ? Download dan alle data eenvoudig naar de computer.

Plug en play softphone app

Ben je een fanatieke Skyper? Of bel je al met een ander softwarepakket? Dan weet je al wat een softphone is: een programma waarmee je op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest je?

Als je gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.

Combineren? Geen probleem! Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. Jij bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? Jij geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.

De vijf grootste voordelen

  • Regelmatig nieuwe updates

  • Voorgeconfigureerde oplossing

  • Eenvoudig in te stellen met een QR code

  • Toegang tot centraal adresboek

  • 100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!

feature-image-2

Je zakelijke telefoonnummer precies zoals jij dat wilt !

Registreer je telefoonnummer bij de Belfabriek en je krijgt de volledige controle over je zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.

Je beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.

De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom slimme ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijg je meer functies die andere providers en startups niet kunnen bieden.

Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die je dankzij onze apps hebt !

Belfilter

Zijn er bellers die je om welke reden dan ook liever niet toegang geeft tot een bepaald nummer? Je kunt hen eenvoudig blokkeren met de belfilter functie. Op deze manier houdt je je toestellen vrij voor die bellers die belangrijk zijn.

Centraal nummer filialen

Ons IVR platform kan honderden simultane gesprekken verdelen over alle filialen in het land.

Digitaal antwoord apparaat

Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.

Direct doorverbinden

Jouw bedrijfsnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een ander toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.

Eindbestemmingen wijzigen

Jouw zakelijke telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit wil zeggen dat het nummer de bellers doorverbindt naar al je telefoons: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze eindbestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.

Gesprekken opnemen

“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.

Internationale telefonie

Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!

Keuzemenu

Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.

Piekverkeer opvang

Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!

SMS verzend tool

Voor korte berichten naar je klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuur je deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.

Statistieken

Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.

Statistieken per e-mail

Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.

Text to Speech spraakbot

Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !

VIP whitelist

Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.

Virtueel callcenter

Met een virtueel callcenter zorg jij ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare collega's worden verdeeld, thuis, op kantoor of op welke plek dan ook.

Vooraankondigingstoon

Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !

Wachtrij

Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.

Webhook

Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook

Welkomstmelding

"Dank u voor het bellen naar.." is het eerste dat je hoort wanneer je een professionele organisatie belt.

Telefooncentrale België veelgestelde vragen

Elke onderneming is verschillend en elk bedrijf heeft zijn of haar eigen behoeften. Een telefooncentrale is daarbij geen uitzondering. Het is dan ook onmogelijk om voor elke onderneming één uniform antwoord te geven op deze vraag. Afhankelijk van de eisen die u stelt aan uw telefooncentrale en de functies waarvan u gebruik wenst te maken kunnen de mogelijke installaties nogal uiteenlopen.

Een gehoste telefooncentrale is echter een schaalbare en uiterst flexibele oplossing die aan alle wensen kan voldoen. Of u werkt in een onderneming met tien medewerkers of u beschikt over een callcenter van honderd bedienden, de schaalgrootte van een telefooncentrale in de cloud is virtueel onbeperkt. U hoeft geen dure server aan te schaffen of extra aansluitingen te voorzien, u hoeft zich geen zorgen te maken over de aankoop van dure VoIP toestellen en u hoeft helemaal geen specialist in huis te halen om uw telefooncentrale draaiende te houden. Alles wat u nodig hebt wordt door uw provider voorzien, zodat u zich kan richten op wat voor u het belangrijkste is : het succes van uw onderneming.

Wie een telefoon centrale aankoopt, kan die volledig zelf naar wens instellen, uitbreiden of aanpassen. Maar daarbij komt meestal een aardig kostenplaatje kijken. Niet alleen bent u volledig zelf verantwoordelijk voor de installatie en het onderhoud, u moet daarbij zelf de nodige toestellen voorzien, de configuratie aanmaken en regelmatig de nodige updates uitvoeren.

Tegenwoordig zijn alle functies die u als onderneming nodig kan hebben ook inbegrepen in een telefooncentrale op huurbasis. Het voordeel van dit laatste is, dat u geen instapkosten hoeft te maken, u geen onderhoudskosten heeft en u toch kan genieten van een optimale flexibiliteit.

Het neusje van de zalm is hierbij het huren van een gehoste telefooncentrale. U hoeft geen fysieke server in uw onderneming te plaatsen, alles kan vanop afstand worden ingesteld, uw provider voorziet alle nodige updates en kan binnen afzienbare termijn inspelen op wijzigingen binnen uw onderneming. En u wordt nooit geconfronteerd met onvoorziene kosten.

Een VoIP telefooncentrale biedt het meest moderne, toegankelijke en flexibele systeem dat u momenteel kunt gebruiken voor uw bedrijfstelefonie. De mogelijkheden van zo’n centrale zijn quasi eindeloos. Heel wat functies worden standaard opgenomen, terwijl een aantal mogelijkheden optioneel beschikbaar zijn.

U kan uw bellers onthalen met een vaste boodschap, alvorens ze doorverbonden worden met de gevraagde dienst of medewerker. Daarbij kan u hen ook op basis van een keuzemenu geautomatiseerde informatie geven of doorschakelen met de correcte dienst, zodat hun vraag efficiënt en snel kan opgevolgd worden. Bij een groot aantal oproepen, kan ook een wachtrij worden ingeschakeld, zodat uw contacten één per één op uw diensten kunnen beroep doen. Is uw onderneming dan toch niet bereikbaar, bijvoorbeeld buiten de openingsuren of op feestdagen, dan zorgt uw telefooncentrale ervoor dat het spraakbericht van uw beller netjes als een email in uw postvak terecht komt.

Voor opleidingsdoeleinden en evaluatie kunnen gesprekken ook opgenomen en bewaard worden. Ook contractuele verbintenissen of verslagen van telefonische overlegmomenten moeten van opvolging kunnen voorzien worden. En het aantal binnenkomende en uitgaande oproepen of de gesprekstijd kan moeiteloos opgevolgd worden in handige statistieken.

U kan zelf uw nummer of nummers kiezen, omdat u niet langer afhankelijk bent van een fysieke locatie. Zo bent u met een buitenlands nummer makkelijker bereikbaar voor internationale klanten, of kan u met een gratis of betalend nummer verschillende diensten aanbieden.

Op basis van de ingelogde toestellen op het netwerk, gaat geen enkele oproep verloren en worden gesprekken automatisch doorverbonden met een aanwezige medewerker. U kan overigens ook uw eigen softwarepakketten integreren in uw telefooncentrale, zodat medewerkers bij elke oproep meteen de gegevens van de klant kunnen raadplegen of hun bestellingen opvolgen.

Onderweg of op een locatie buiten uw onderneming kan u via een app op mobiel of een web toepassing steeds verbinding maken met de telefooncentrale van uw bedrijf. Indien nodig kan u daarbij aanpassingen doorvoeren of bent u gewoon bereikbaar alsof u zich op uw bureau zou bevinden.

Dit zijn een aantal van de meest voorkomende functies bij VoIP telefonie, maar daarnaast kan uw telefooncentrale helemaal op uw maat worden ingesteld. Een callcenter inschakelen, SMS-diensten, een whitelist of zelfs een belfilter invoegen, zowat alles waar u maar van kan dromen is met een VoIP centrale mogelijk.

Het principe van VoIP verloopt wat betreft communicatie eigenlijk grotendeels hetzelfde als met de traditionele analoge telefonie. Ook bij VoIP telefonie worden toestellen verbonden met een soort centrale, al spreken we in dit geval van een server.

De aansluiting kan bij VoIP een internetkabel zijn, maar dit kan evengoed draadloos via wifi of via een mobiele dataverbinding. De server is daarbij een soort computer die zorgt dat alle inkomende en uitgaande oproepen naar het juiste toestel of de correcte externe ontvanger worden afgeleid.

De verbinding met uw telefooncentrale en het internet wordt gemaakt via een zogenaamde trunk-lijn. Deze lijn zorgt ervoor dat alle toestellen die verbonden zijn met uw telefooncentrale met elkaar kunnen communiceren. Om uw spraak om te zetten in digitale bestanden, is ook een SIP-codec nodig. Dit is een universele standaard die ervoor zorgt dat het coderen en decoderen van uw gesprekken correct verloopt. Aan de hand van deze codec kunnen externe netwerken uw data omzetten in bijvoorbeeld analoge audio, voor bestemmelingen die nog niet over VoIP beschikken. En bij binnenkomende oproepen verloopt het proces via de omgekeerde weg : gecodeerde data en analoge audio wordt omgezet via de SIP, zodat u die kunt beluisteren op uw telefoon of verbonden toestel.

Flexibiliteit

Indien u zelf over een fysieke telefooncentrale beschikt, kan die relatief eenvoudig uitgebreid of aangepast worden, maar dit brengt steeds een bijkomende kost met zich mee. Een extra telefoon voorzien, betekent automatisch ook een extra aankoop en installatie. Daarom hebt u in zo’n geval best steeds een medewerker bij de hand die kennis heeft van VoIP telefooncentrales, om u probleemloos door het hele proces te loodsen. Wanneer u echter een uitbreiding of aanpassing van uw onderneming wenst bij een gehoste centrale, kan ook uw telefonie makkelijk bijgestuurd worden. Hebt u nieuwe personeelsleden aangeworven? Dan zal uw provider heel snel een extra toestel bezorgen. Deze toestellen zijn vooraf geconfigureerd, waardoor ze na plaatsing meteen bruikbaar zijn. Ook het omgekeerde is van toepassing. Indien u minder toestellen nodig hebt, kunnen via de online toepassing eenvoudig de nodige aanpassingen doorgevoerd worden.

U werkt onafhankelijk van uw locatie

Afhankelijk van uw fysieke telefooncentrale en de opties die u zelf heeft voorzien of ingebouwd, kan u eventueel ook vanop afstand met uw telefooncentrale verbinding maken. Hierbij is de bereikbaarheid dan vooral afhankelijk van de internetverbinding van uw centrale. Bij een storing zal u volledige telefoonnetwerk onbereikbaar zijn. Maakt u de keuze voor een telefooncentrale in de cloud, dan kan elk toestel via een internetverbinding connectie maken met de online telefooncentrale waardoor u op zowat elke locatie aan de slag kan. Zelfs indien u over meerdere vestigingen beschikt, of uw medewerkers, zo nu en dan thuiswerken in de homeoffice, zullen zij steeds bereikbaar zijn. En mocht u een onderbreking in de internetverbinding hebben op één locatie, dan kan u nog steeds op een andere locatie of via mobiele dataverbinding verder.

Investeringskosten

Een eigen telefooncentrale moet u zelf aankopen en in vele gevallen ook zelf installeren of de installatie laten uitvoeren door een specialist, wat dan weer wat geld kost. Daarnaast moet u ook voorzien in de aankoop van het benodigd aantal toestellen. Een hosted VoIP oplossing behoeft echter geen dure investeringen. Het instappen kan snel, goedkoop en heel eenvoudig. Uw provider maakt uw centrale in de cloud aan, levert het gewenste aantal toestellen en configureert de nodige software en met een vaste maandelijkse kost, behoudt u steeds het overzicht.

Onderhoudsvriendelijkheid

Een fysieke centrale in uw onderneming, vereist toch enige kennis. U staat namelijk zelf in voor de gezondheid van het systeem. Updates moet u zelf handmatig uitvoeren en aanpassingen gebeuren op uw eigen verantwoordelijkheid. Bij een gehost pakket, laat uw provider de nodige software op zijn of haar servers draaien en hebt u geen nood aan een specialist binnen uw bedrijf om nieuwe updates of upgrades uit te voeren. Elke aanpassing van het systeem kan vanop afstand gebeuren en wordt gebruiksklaar aangeleverd. Nieuwe software wordt door uw provider automatisch voorzien en u hebt er geen omkijken naar.

Het beheer

Het beheer van een fysieke telefooncentrale is afhankelijk van de keuzes die u bij de installatie hebt gemaakt. Hebt u gekozen voor een online bereikbaar platform om de centrale te beheren, of hebt u een lokale server die handmatig moet bediend worden. Deze keuze zal bepalend zijn voor het gemak waarmee u uw telefooncentrale kan beheren. Bij een gehoste centrale kan u echter via de online toepassing of een app op uw mobiele toestel, op elk moment zelf aanpassingen doorvoeren. Het doorverbinden van oproepen, het aanpassen van de wachtrij, het beluisteren van opgenomen gesprekken enz, alle functies zijn met een eenvoudige klik beschikbaar. En wat u zelf niet lukt, kan met een eenvoudig telefoontje met de helpdesk van uw provider worden opgelost.

Het dataverbruik

In tegenstelling tot een eigen fysieke telefooncentrale verlopen alle telefoongesprekken van een gehoste centrale via uw internetverbinding. Dat betekent dat ook interne oproepen via uw datalijn verlopen. Bij grote ondernemingen kan dit bij momenten een extra belasting van het netwerk betekenen. Veel internetproviders bieden momenteel echter onbeperkte datapakketten aan, die zelfs de grootste belasting zonder moeite aankunnen.

Bij een analoge telefooncentrale, werd het aantal toestellen dat u kon aansluiten enerzijds beperkt door het aantal aansluitingen dat u ter beschikking had in uw onderneming en de capaciteit hiervoor op het schakelbord en anderzijds door het aantal buitenlijnen die op uw centrale waren aangesloten, zodat u steeds een maximaal aantal gelijktijdige gesprekken kon voeren.

Bij VoIP telefonie is dit aantal toestellen en gesprekken virtueel onbeperkt. De enige beperking waarmee u te kampen kan hebben, is het aantal gesprekken dat u en uw personeel gelijktijdig kunnen afhandelen. VoIP telefonie is dan ook geschikt voor elk type onderneming.

Hosted VoIP of hosted telefonie (beide betekenen hetzelfde) is een telefonie-oplossing waarbij geen telefooncentrale-apparatuur ter plaatse nodig is. Uw toestellen maken op afstand verbinding via het internet, wat betekent dat u alleen een toestel en een internetverbinding nodig heeft.

Bij hosted telefonie is uw telefoonsysteem ondergebracht in de cloud, in plaats van in uw kantoor. Het is ideaal voor kleine en grote bedrijven, callcenters en klantenondersteuningsafdelingen.

Bij hosted telefonie wordt gebruikgemaakt van cloudtechnologie, waardoor er geen dure fysieke hardware op locatie en geen analoge of ISDN-telefoonlijnen van telefoonaanbieders nodig zijn; in plaats daarvan wordt een bedrijfstelefoonsysteem op afstand gehost en via internet verbonden. In wezen wordt het telefoonsysteem een stuk software in plaats van hardware.

De externe locatie staat in vaktermen bekend als een Hosted PBX (Private Branch Exchange) en is toegankelijk via huurlijnen (lijnen speciaal voor uw bedrijf zonder ander extern verkeer) of andere hoogwaardige internetverbindingen. Het is een flexibele, betrouwbare en efficiënte manier om uw communicatie te beheren en zodra het geïnstalleerd is, kan het gemakkelijk beheerd worden en kunnen er eenvoudig extra functies toegevoegd worden om aan uw behoeften te voldoen.

Bij deze opzet zal een provider (zoals Belfabriek) de Hosted PBX huisvesten en de technologie en het onderhoud van het systeem verzorgen.

Bij een traditioneel telefoonsysteem daarentegen staat het systeem bij u ter plaatse en wordt het rechtstreeks aangesloten op een ISDN-lijn van een provider. Voor alle inkomende gesprekken heeft elk personeelslid een bureautelefoon nodig. Met gehoste telefonie kan het gesprek worden ontvangen op een bureautelefoon, softphone of mobiele toepassing.

Het is belangrijk om te weten dat Proximus heeft verklaard te stoppen met ISDN-diensten (Integrated Services Digital Network). Hosted telefonie is een natuurlijk alternatief omdat het gebruik maakt van dataverbindingen om gesprekken te leveren. In principe moeten bedrijven anno nu wel kiezen voor de cloud.

Het belangrijkste verschil tussen gehoste telefonie en op locatie telefooncentrales is hun locatie. Traditionele telefooncentrales zijn fysieke dozen die zich in uw kantoor bevinden. Een gehost telefoonsysteem bevindt zich echter in de cloud.

Dat is zo'n beetje het enige verschil tussen de twee.

Technisch gezien is een gehost telefoonsysteem gewoon een op locatie systeem dat is verplaatst naar een datacenter, en uw bedrijf kan er verbinding mee maken via uw internet, in plaats van uw telefoonlijnen.

Een grote zorg van veel bedrijven die erover denken om over te stappen op hosted telefonie is dat het totaal anders is, en dat ze daardoor hun hele systeem moeten veranderen. Dit is niet het geval.

Vanuit het oogpunt van de gebruiker zijn de twee zeer vergelijkbaar. Een telefoon op het bureau waarmee u kunt bellen en gebeld kunt worden vanaf uw toestel. Met bedieningen zoals wachten, doorschakelen, doorverbinden en meer. Maar als bedrijf hebt u toegang tot nuttige functies, zoals keuzemenu, wachtrij, gesprekken opnemen, enzovoort.

1. Bedrijven besparen doorgaans tussen 40% en 90% op de kosten van hun telefooncentrale wanneer zij overstappen op hosted telefonie.

2. Hosted VoIP diensten vereisen niet dat klanten dure apparatuur op locatie beheren en onderhouden, waardoor u meer tijd en budget overhoudt om u te richten op het runnen van uw bedrijf.

3. Hosted telefonie systemen bieden vaak een grotere mobiliteit in het beheer en gebruik van uw telefoonsysteem. Online portals zorgen voor snellere wijzigingen aan uw systeem, en met de smartphone-app beschikbaar voor iPhone en Android kunt u uw zakelijke gesprekken onderweg voeren en ontvangen.

De voordelen van bedrijfsmatige hosted telefonie beknopt samengevat:

  • Geen kapitaaluitgaven vooraf

  • Eenvoudige upgrades

  • Betere dienstverlening

  • Betere schaalbaarheid

  • Gemakkelijker aan te passen en te personaliseren

  • Medewerkers productiever

  • Gemakkelijker te beheren en te administreren

  • Onmiddellijke toegang tot innovatieve nieuwe bedrijfsoplossingen en -toepassingen

Al met al zult u merken dat hosted telefonie veel voordeliger is dan traditionele telefonie. U zult minder uitgeven aan infrastructuur, onderhoud en gesprekstarieven (vooral internationale bestemmingen). U krijgt ook meer voor uw geld - veel professionele functies zijn gratis, zoals tijdgebaseerde gespreksroutering, voicemail naar e-mail en gespreksopname.

Geen software hoeft per se geïnstalleerd te worden. Het Belfabriek telefoonsysteem is gehost in de cloud, wat betekent dat u nooit software hoeft te downloaden of upgrades hoeft bij te houden. Heeft u juist liever wel een programma geïnstalleerd staan? Dan kunt u onze online bellen software (ook wel softphone genoemd) eenvoudig installeren op uw toestel naar keuze. Voor iOS (Apple) en Android (Google) toestellen hebben wij ook mobiele apps ter beschikking die u of uw medewerkers eenvoudig kunnen installeren via de app store, of nog makkelijker door middel van het scannen van een QR-code.

Aangezien ons hosted telefonie systeem niet geografisch afhankelijk is, kunt u gewoon uw telefoons inpakken en aansluiten op uw nieuwe kantoor.

Ja, meer zelfs, onze cloud-gebaseerde telefoonsystemen bevatten functies die de meeste organisaties zich niet konden veroorloven met hun bestaande telefooncentrale. U heeft nu de mogelijkheid om deze geweldige functies te beheren via onze eenvoudig te gebruiken webinterface, zonder dat je expertise nodig hebt.

Single

€ 9,95 per maand

Je hebt een eenmanszaak en wilt een zakelijk nummer wat uitkomt op je mobiel. Wij routeren daarom alle gesprekken rechtstreeks naar je mobiele telefoon.

1 gebruiker

1 nummer

Vast op mobiel

Werkt op alle mobiele netwerken

  • 078 of lokaal nummer

Starter

€ 22,50 per maand

Je wilt binnenkomende gesprekken flexibel schakelen naar meerdere telefoons zodat jij en een partner de telefoontjes kunnen beantwoorden. Met onze app kun je altijd realtime - 24/7 - de binnenkomende telefoontjes doorschakelen naar meerdere toestellen.

2 gebruikers

1 nummer

Vast op mobiel

Fair-use bellen en gebeld worden binnen BE

  • Alle functie's inbegrepen

  • Wij bouwen elk nummer op maat

  • Keuze uit lokaal/078 nummer

  • Bel-Baas App

  • Bel-Collega App

Kantoor

€ 45 per maand

Je hebt een belteam van maximaal 5 gebruikers en je wilt alle functies die we bieden. Perfect! Dan is dit plan voor jou.

5 gebruikers

1 nummer

Fair-use bellen en gebeld worden binnen de EU

VIP support per telefoon en email. Ook buiten kantoortijden.

  • Alle functie's inbegrepen

  • Wij bouwen elk nummer op maat

  • Keuze uit lokaal /078/0800 nummer

  • Bel-Baas app

  • Bel-Collega app

  • API: developers kunnen in code met ons telefonie platform praten

Enterprise

Contacteer ons voor een offerte

Wil je meerdere nummers of meer gebruikers ? Wil je een speciale telefonie oplossing of... Neem contact met ons op en wij maken een bedrijfsplan op maat !

Wij bouwen een telefonieoplossing op maat

Onbeperkt aantal gebruikers

Onbeperkt aantal belminuten

Facturering op maat

  • Softphones met bedrijfslogo

  • Eigen apparatuur in uw datacenter, ons datacenter, of op uw kantoorlocatie

  • 1 land of meer

Probeer het Belfabriek systeem vandaag nog!

Een telefoonsysteem dat werkt voor al jouw collega's: op kantoor, thuis of onderweg!

Probeer vrijblijvend

Beoordelingen door klanten

waardering:
8/10
beoordelingen:
78
beveelt dit bedrijf aan:
97%

Unieke voordelen van het Belfabriek VoIP telefooncentrale

- Complete VoIP telefooncentrale pakket: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)

- Alle functies die uw zakelijk telefonie verder kunnen professionaliseren zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.

- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig

- Alle mogelijke telefoonnummers gemakkelijk registreren: 0800, 078, lokaal (Brussel 02, Antwerpen 03, Gent 09, enzovoort), internationaal (o.a. Duitsland, Frankrijk, Nederland, UK, Verenigde Staten).

- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.

- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS

Incl. Yealink T-43U telefoon

En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Een VoIP telefooncentrale installeren wordt daarmee een fluitje van een cent. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten.

Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.

De configuratie en verzending van bureautelefoons aan uw werknemers naar de locatie van uw keuze:

Naar het huisadres van de thuiswerker

Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen

Naar internationale kantoren

Bestel voor 23:59 uur, en begin morgen met bellen en gebeld worden.

Bestel nu

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: