Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Op de team pagina kan je je actieve virtuele callcenter zien...

Op deze pagina bouw je eenvoudig in <10 minuten je eigen virtuele callcenter.

Voer alle mogelijke eindbestemmingen in waar gesprekken op kunnen binnenkomen. Dit kunnen VoIP toestellen zijn, bestaande telefoontoestellen of mobiele telefoontoestellen van alle mogelijk providers en netwerken.

Onze telefooncentrale zal standaard binnenkomende telefoongesprekken aanbieden aan de medewerker die bovenaan in de lijst staat en op actief staat.

Beantwoord deze medewerker de telefoon niet dan zal de telefooncentrale het gesprek aanbieden aan de volgende medewerker in de lijst die op actief staat.

In dit voorbeeld zie je dus 6 gebruikers waarvan 2 actief zijn om op dat moment telefoongesprekken te beantwoorden.

Personaliseren

Bedrijfslogo: je kan je bedrijfslogo in PNG formaat drag-n-droppen op de logo locatie linksboven. (1)

Pasfoto’s - avatars: je kan foto’s van collega’s of bijvoorbeeld icons van kantoorlocaties drag-n-droppen op de poppetjes om je virtuele callcenter zo duidelijk mogelijk te maken (2)

Gebruikers toevoegen / wijzigen

Email office@belfabriek.com de gebruikersnamen en toestellen die je toegevoegd wilt hebben aan je virtuele callcenter. Onze support afdeling zal deze dan binnen 1 werkdag toevoegen of wijzigen

Volgorde wijzigen van binnenkomende gesprekken

Wil je dat een collega op een hogere plek of op plek 1 komt te staan in je virtuele callcenter en zo als eerste de binnenkomende oproepen ontvangt? Sleep dan deze gebruiker naar de gewenste positie (3)

Jezelf op beschikbaar / niet beschikbaar zetten

Ga je in een meeting of naar een klant? Zet jezelf dan op niet beschikbaar door de schuif op niet actief zetten. De telefooncentrale zal je dan geen telefoonoproepen aanbieden. (4)

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: