Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227

Als ik in gesprek ben krijgen bellers een ingesprekstoon, kan er ook een wachtrij op ?

Soms bent u even in gesprek en wilt u bellers toch te woord kunnen staan. Daarom heeft u als klant van de Belfabriek de beschikking over een Wachtrij functie. Dit is één van de vele extra functies die u standaard bij uw Belfabriek krijgt.

Hoe werkt de Wachtrij

Een servicenummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat een gesprek eerst bij ons het platform komt, waarna wij het gesprek doorverbinden naar uw gewone telefoon. Dit doorverbinden kan op intelligente wijze en hier kunnen allerlei extra functies, die u bij een gewoon telefoonnummer niet heeft, toevoegen.

Eén van deze extra functies is de wachtrij.

Wachtrij opties

Wanneer u uw Belfabriek Wachtrij activeert, kunt u bepalen wat de maximale lengte de wachtrij moet zijn en wat er met binnenkomende gesprekken moet gebeuren wanneer deze maximale lengte wordt bereikt.

U bepaalt de maximale lengte in minuten of aantal wachtenden en kunt u bij het bereiken van de maximale lengte gesprekken naar uw voicemail laten doorschakelen, of een meldtekst laten horen.

Wachtrij instellingen in Mijn Belfabriek

Wachtrij white paper

Wilt u meer weten over de voordelen van de intelligente Wachtrij functie van de Belfabriek, leest u dan onze Wachtrij white paper.

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: