Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren
      Bel ons gratis:
      0800-235 3227
      0800-77 899
      Vc

      Virtual callcenter

      Met een virtueel callcenter zorgt u ervoor dat bellers eerlijk en gelijkmatig over beschikbare medewerkers worden verdeeld. Is het druk en zijn al uw medewerkers in gesprek dan verbindt deze functie bellers door in volgorde van binnenkomst. De medewerker die het langst geen beller aan de lijn heeft gehad is als eerste aan de beurt.

      Zolang uw medewerkers allemaal aankiesbaar zijn met een telefoonnummer kunnen wij ze opnemen in het belplan en zo een virtueel callcenter maken.

      Gesprekken worden dan op volgorde van binnenkomst verdeeld over de medewerkers die zich beschikbaar hebben gemeld via de app of speciale website.

      Een tweede schakel mogelijkheid is het instellen van boxnummers.

      Hierbij wordt voor elke medewerker een korte code (het boxnummer) uitgegeven. In plaats van te wachten op de eerstvolgende medewerker die beschikbaar is, toetst een beller het boxnummer in.

      De beller wordt daarna direct met deze medewerker doorverbonden.

      De voordelen in het kort


      Minimaliseer de wachttijd

      Wie het eerst komt, die het eerst maalt. De verdeling van bellers volgens dit systeem houdt de gemiddelde wachttijd voor bellers zo kort mogelijk.


      Bouw een virtueel team medewerkers

      Waar uw medewerkers zich ook bevinden: ze worden allemaal onderdeel van het virtuele callcenter en kunnen zich aan en afmelden via de app of webpagina.


      Virtuele verdeling

      Ook voor uw telefonisch medewerkers is het virtuele callcenter een uitkomst: de distributie van gesprekken maakt het te woord staan van bellers een gezamenlijke inspanning.

      IJzersterke combinaties

      Samen met de aan/afmeld functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij aangemelde medewerkers. En gecombineerd met de openingstijden- of de feestdagenkalender bent u maximaal bereikbaar voor uw bellers.

      Profiteer van krachtige functies

      Op zichzelf is het virtuele callcenter al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies zoals gesprekken opnemen of wachtrij die u bij de Belfabriek krijgt biedt u bellers een ervaring waar u de concurrent het nakijken mee geeft.

      Alle extra functionaliteiten van de Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. U bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een telefoonnummer van de Belfabriek met u en uw organisatie mee.

      Nog geen klant? Bekijk meteen welke 0800-, 078-nummers nog beschikbaar zijn.