Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren
      Bel ons gratis:
      0800-235 3227
      0800-77 899
      Cr

      Call recording

      “Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een servicenummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door de Belfabriek worden gehost.

      Ook u kunt de functie Call-recording inzetten voor uw telefoonnummers. Hiermee maakt u opnames van de gevoerde telefoongesprekken, voor uzelf of voor uw telefonische medewerkers. De Belfabriek slaat de geluidsbestanden beveiligd in de cloud op. Via uw persoonlijke controle paneel Mijn Belfabriek hebt u direct toegang tot de opnames.

      De voordelen

      Door uw telefoongesprekken op te nemen hebt u niet alleen een back-up en bewijsmateriaal maar bezit u ook een unieke tool voor de verbetering van uw dienstverlening.


      Online terugluisteren

      Selecteer de opnames op datum of op nummer, en luister gesprekken online terug. U ziet direct welke gesprekken u al uitgeluisterd hebt. Belangrijke gesprekken kunt u markeren met een ster of downloaden naar uw eigen computer.


      Controleer de kwaliteit

      Werken uw telefonisch medewerkers volgens de voorschriften? U hoort het in de opnames.


      Verzegel afspraken

      Wanneer een klant u zijn woord geeft of vice versa fungeert een geluidsopname als bevestiging van de transactie.


      Train uw personeel

      In functioneringsgesprekken of tijdens de groepstraining van medewerkers zijn concrete voorbeelden het meest effectief.

      Activeer call-recording

      Ziet u de voordelen van Call-recording in dan nodigen wij u van harte uit om deze extra functionaliteit zelf te proberen. U hebt directe toegang tot deze functie in het online controle paneel Mijn Belfabriek.

      Bent u nog geen klant? Profiteer dan nu meteen van uw bezoek aan onze site. Bekijk onze lage en transparante tarieven op onze nummerpagina's. Ook ziet u meteen welke (naam)nummers er nog beschikbaar zijn. U kunt uw aanvraag bij ons volledig online afhandelen. Wij kijken ernaar uit u van dienst te mogen zijn.

      Vele toepassingen

      Deze functionaliteit is zó veelzijdig dat vrijwel elke organisatie hier een toepassing voor kan bedenken. Teamleiders van callcenters gebruiken geluidsopnames bij voortgangsgesprekken. De medewerkers zelf loggen na afloop van een gesprek in alle rust hun ticket en luisteren de opnames terug waar nodig.

      Ook als bewijs van transacties of ter controle van de naleving van procedures wordt gesprekken opnemen vaak ingezet.