Achetez directement en ligne vos propres numéros de téléphone professionnels

Belgique:0800-77 899
Pays-Bas:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588
Call-recording en de voordelen ervan (image)

Stel dat u elk gesprek dat via uw servicenummer binnenkomt kon opnemen. Zou dat niet handig zijn? Veel organisaties hebben de afgelopen jaren naar deze mogelijkheid gevraagd en binnenkort krijgen klanten van de Belfabriek de toegang tot deze functie, die we Call-recording noemen. In dit artikel laten wij u zien op welke manieren u deze nieuwe service kunt gebruiken en wie ervan kunnen profiteren.

Aanvulling op de statistieken

De Belfabriek biedt al jaren uitgebreide statistieken waar u uit af kunt lezen vanaf welke nummers, op welke dag en hoe lang u gebeld bent. Waar bel statistieken u geen toegang toe geven is de inhoud van de gesprekken: wat is er precies gezegd? Welke afspraken zijn er gemaakt? Was dit gesprek naar behoren afgehandeld? Call-recording geeft antwoord op deze en nog veel meer vragen.

De voordelen van geluidsopnames

Voordat we praktische toepassingen van deze unieke functionaliteit bekijken, stippen we eerst de pluspunten aan. De kans is groot dat één of meerdere van deze voordelen meer dan welkom zijn in uw organisatie:

  • beschik over een rechtsgeldige opname van wat er afgesproken is

  • vergeet nooit meer wat er gezegd is tijdens een gesprek

  • kom bellers tegemoet met een minimale gespreksduur

  • train huidig en nieuw persoon sneller en beter

Praktische toepassingen van Call-recording

Indien u een callcenter heeft, dient u van rechtswege of vanwege bedrijfsregels aan bepaalde regels te voldoen. Zo dient een bank meerdere vragen te stellen om de identiteit van een beller vast te stellen. Hetzelfde geldt voor een IT-helpdesk die het wachtwoord van een gebruiker reset. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te bedenken waarbij het essentieel is dat uw telefonische medewerkers de procedures volgen. Door geluidsopnamen te maken van de gesprekken, beschikt u altijd over bewijs dat de regels zijn nageleefd.

In het verlengde daarvan is Call-recording een krachtige tool voor het trainen van uw medewerkers. Speel tijdens de training, uiteraard met goedkeuring van de medewerker in kwestie, een succesvol verkoopgesprek of de interactie met een lastige klant af. Ook bij voortgangsgesprekken met uw medewerkers kunt u samen enkele opnamen beluisteren.

Call-recording is ook een geheugensteuntje dat uw personeel in staat stelt om de gesprekken niet langer te laten duren dan nodig is. Ook kunnen zij zich volledig op hun beltechnieken en de beller concentreren. Na afloop van het gesprek kan uw medewerker (een gedeelte van) het gesprek afspelen om de nodige informatie te loggen.

U bepaalt wie toegang heeft

Vanzelfsprekend is er heel wat serverruimte voor de geluidsopnames vereist. De Belfabriek heeft hier een ambitieuze investering in gedaan. Maar belangrijker nog dan de capaciteit is de beveiliging ervan. Wanneer u deze functie activeert, zetten wij de call recordings veilig voor u weg. U heeft, via de beveiligde login op mijn.belfabriek, toegang tot de opnamen. Ook kunt u opnames downloaden naar uw eigen systeem en vanaf daar bepalen wie toegang heeft tot de opnames.

Spoedig beschikbaar

Wij zijn op dit moment de laatste tests aan het doen om Call-recording uit te kunnen rollen en zijn er zeker van dat u deze optie zult waarderen. Voor vragen over deze nieuwe functie neemt u contact met ons op.

Wilt u op de hoogte blijven van het nieuws en profiteren van een bijzondere aanbieding voor vroege vogels, volg dan dit blog.

Pas d'engagement.
Pas de carte requise.
Tout est compris.

Remplissez le formulaire ci-dessous et votre service sera disponible dans les minutes qui suivent.

Clients satisfaits de Belfabriek :