De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Gepubliceerd in Telefooncentrale kennisbank
Bereikbaar zijn en blijven, en bovenal efficiënt communiceren, zijn twee grote peilers van een sterke onderneming. Het is dan ook niet verwonderlijk dat uw bedrijfstelefonie een cruciale rol speelt in het succes van uw zaak. Helaas hinken heel wat ondernemers achterop bij de keuze en implementatie van hun communicatiemiddelen.
Het tijdperk van een analoge telefoonlijn is helemaal voorbij. Een telefooncentrale waarbij elke telefoon binnen uw onderneming moest voorzien worden van een vaste aansluiting is voor veel zaakvoerders een doorn in het oog. Elk telefoontoestel moest een eigen nummer toegekend krijgen en wanneer het centrale nummer in gesprek was, konden bellers uw onderneming niet bereiken. Een wachtrij kon niet standaard toegepast worden, een keuzemenu evenmin, en de kwaliteit van de verbinding was van meer dan één storende factor afhankelijk.
U kon dan wel opteren om een fysieke telefooncentrale in uw onderneming te plaatsen, maar daarbij liepen de onderhoudskosten hoog op, en kreeg u slechts beperkte functionaliteit ter beschikking.
Op vandaag is deze aanpak geen optie meer. Uw klanten en u verdienen beter.
Het nieuwe modewoord in bedrijfstelefonie is VoIP. Het Voice over Internet Protocol is de hedendaagse standaard van digitale telefonie over het internet. Hierbij hebt u geen aparte telefoonlijn meer nodig en kan u gebruik maken van de meest moderne snufjes op het gebied van telecommunicatie.
Het bellen via VoIP biedt tal van voordelen, die we graag nog even voor u opsommen :
U geniet van kristalheldere digitale gesprekken
U bent niet meer afhankelijk van een vaste lijn en kan met alle geconnecteerde toestellen bellen
U geniet tal van extra functionaliteiten als een keuzemenu, een wachtrij, belgroepen.
Uw bedrijfstelefonie groeit mee met uw onderneming, dankzij de vlotte schaalbaarheid
Bellen via internet betekent ook een beduidend lager kostenplaatje
U kan uw gesprekken makkelijk opnemen voor opleidingsdoeleinden of nazicht
Uw centraal oproepnummer is niet meer afhankelijk van één toestel, maar kan naar verschillende medewerkers uitgestuurd worden.
Ook andere vormen van communicatie (fax, email, videobellen) kunnen gebundeld worden op één apparaat.
Het neusje van de zalm bij bedrijfstelefonie is echter een VoIP telefooncentrale. Daarbij krijgt u niet alleen alle voordelen van internet bellen, maar beschikt u daarnaast over het meest moderne en performante telefoniesysteem.
U hoeft zich geen zorgen te maken over uw fysieke telefooncentrale, want die bevindt zich in de cloud.
Grote investeringen in materiaal en aansluitingen zijn niet meer nodig. Met een vaste maandelijkse kost, komt u niet voor verrassingen te staan.
U hebt geen nood aan het handmatig updaten van uw telefoniesoftware, want ook dat wordt door uw provider in handen genomen.
Wenst u snel een uitbreiding of aanpassing van uw functionaliteiten door te voeren, ook dat kan via uw mobiel of tablet. Of u laat dit eenvoudig door uw provider instellen.
U hoeft zich nooit druk te maken over de beveiliging van uw privacygevoelige gegevens, want uw provider neemt deze taak van u over.
Hebt u nood aan extra nummers of toestellen? Dan zorgt uw provider er razendsnel voor dat u geholpen wordt. Zo is uw hosted telefoon centrale steeds perfect op maat van u en uw onderneming.
Wenst u uw CRM software of andere pakketten te integreren in uw bedrijfscommunicatie, ook dat kan.
Een hosted telefooncentrale is er voor iedere zaakvoerder die alleen het beste wil voor zijn of haar onderneming. De eindeloze mogelijkheden zorgen ervoor dat u ook op vlak van communicatie elke concurrentie aan kan. Een efficiënte, kostenbesparende en flexibele oplossing, klaar voor de toekomst.