Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
4 voordelen van ons telefoonsysteem voor bedrijven (image)

4 voordelen van ons telefoonsysteem voor bedrijven

Gepubliceerd in Servicenummers artikelen

Steeds meer diensten worden 'in de cloud' aangeboden. Van het werven van personeel, tot marketing en PR en zelfs complete bedrijfsadministraties kunnen al een aantal jaren met het grootste gemak online worden afgehandeld. Ook de telecom industrie ontkomt niet aan deze trend.

Bedrijven zijn de afgelopen jaren de voordelen gaan zien van telefooncentrales in de cloud. Wij zien dan ook steeds meer bedrijven overstappen op het gebruik van o.a. virtuele bedrijfsnummers zoals 078-nummers, softphones en het outsourcen van reserve-receptionistes om gesprekspieken te helpen opvangen. Net als met elke andere dienst, is het verstandig dat u zich vooraf zorgvuldig verdiept in de mogelijkheden en functies van een telefoonsysteem in de cloud zodat u uw klantcontact vanaf de eerste dag optimaal regelt.

Hieronder zetten wij een aantal van de belangrijkste voordelen voor u op een rijtje.

Ruimere diensten voor een lagere prijs

Vroeger hadden bedrijven een hardware telefoon-centrale. Die was vaak duur in aanschaf en onderhoud, en had een beperkte, vaste hoeveelheid functies. Even een extra functie erbij zetten kon niet.

Met cloud-gebaseerde systemen heeft u deze beperkingen niet. Virtuele nummers worden doorgeschakeld naar uw bestaande telefoontoestel. Dat kan een gewone telefoon zijn, maar ook een mobiele telefoon of zelfs een zogenaamde ‘softphone’.

Alle extra functies worden uitgevoerd door het online platform en u gebruikt precies die functies waar u op dat moment behoeft aan heeft. Wilt u tijdelijk een extra functie gebruiken, dan kan die eenvoudig aangezet worden in uw online controle paneel. Zoekt u een niet-standaard oplossing voor een specifiek probleem? Dan kan die niet zelden op maat voor u gemaakt worden.

Wilt u gesprekken opnemen? Dan schakelt u gewoon de functie call-recording in. U heeft geen extra en dure apparatuur nodig, de functie is al binnen een paar minuten actief en u betaalt alleen wat u gebruikt.

Zo werkt u efficiënter en goedkoper.

Vergroot uw bereikbaarheid en productiviteit

U zit natuurlijk niet de hele dag op één plek. Toch wilt u zoveel mogelijk bereikbaar zijn voor uw bestaande èn toekomstige klanten. Wanneer u een virtueel nummer gebruikt, kunt u eenvoudig binnenkomende gesprekken naar een ander toestel laten doorschakelen. Bij de Belfabriek hebben wij hier zelfs een mobiele applicatie voor gemaakt waarmee u met één vingerbeweging wijzigt naar welk telefoontoestel uw gesprekken worden doorverbonden.

En wanneer u tijdelijk niet bereikbaar bent, schakelt u uw virtuele nummer gewoon door naar uw digitaal antwoordapparaat.

Zo werkt u productiever en bent u toch altijd bereikbaar.

Past zich aan aan uw behoeften

We hadden het er al over dat u functies in- en uit kunt schakelen wanneer u daar behoeft aan heeft. Daarnaast kunt u ook snel en flexibel wijzigingen aanbrengen in de manier waarop functies werken. Welkomstberichten kunnen aangepast worden en afhankelijk van tijd en dag van het binnenkomende gesprek, wordt het juiste bericht afgespeeld. De zogenaamde eindbestemmingen - de nummers waar binnenkomende gesprekken naar doorverbonden worden - kunnen geheel automatisch gewijzigd worden, gebaseerd op een vooraf opgesteld plan dat rekening houdt met u werktijden, weekend- en feestdagen en zelfs het seizoen.

Al deze flexibiliteit zorgt ervoor dat uw virtuele nummer ongelofelijk schaalbaar is en nog jaren met u mee zal groeien.

U bent altijd bereikbaar voor uw klanten

Uw telefoon is één van de belangrijkste communicatie middelen voor een organisatie. Met een telefoonsysteem voor bedrijven in de cloud, maakt u makkelijk schakelingen waardoor bellers nooit een ingesprektoon hoeven te horen. Bent u even niet in staat een binnenkomend gesprek aan te nemen, dan wordt de beller automatisch doorverbonden met een beschikbare collega, tijdelijk in een wachtrij geplaatst worden of doorverbonden worden met uw voice2e-mail.

Zo hoeft een beller nooit een ingesprekstoon te horen en wordt uw organisatie als uitermate klantvriendelijke ervaren.

Begin vandaag nog

Door slim gebruik te maken van meerdere eindbestemmingen, intelligente doorverbind-oplossingen en functies zoals voice2e-mail kan een telefoonsysteem in de cloud een enorme impact maken op alle aspecten van uw bedrijf, inclusief branding, marketing, lead generation en verkoop.

De Belfabriek kan 078-nummers uit voorraad leveren en vaak binnen een werkdag al aansluiten. Kiest u uit beschikbare nummers in onze 078-nummershop.

Bent u nog niet helemaal overtuigt of heeft u vragen hoe een telefoonsysteem in de cloud ook uw organisatie kan helpen, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze experts zitten tijdens kantoor uren klaar om al uw vragen te beantwoorden.

In een notendop de voordelen voor het kiezen van een cloud telefooncentrale van Belfabriek:

- Compleet alles-in-een telefoonsysteem: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)

- Alle nuttige (optionele) functies zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.

- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig

- Alle mogelijke mooie nummers gemakkelijk registreren: 0800, 078, lokaal (Brussel 02, Antwerpen 03), internationaal (o.a. Duitsland, Nederland, Verenigde Staten).

- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.

- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS

Incl. Yealink T-43U telefoon

En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten. Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.

Gerelateerde artikelen:

Belfabriek telefooncentrale app genomineerd voor KvK innovatie top 100 (image)