De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Gepubliceerd in Telefooncentrale kennisbank
Inhoudsopgave
In het geval dat bij zakelijke telefonie een telefooncentrale gebruikt wordt die in de cloud staat geeft dat gebruikers veel extra mogelijkheden. Juist dit is de reden dat deze steeds vaker hun keuze maken om alle telefonie binnen een bedrijf op die manier te regelen. Of het de investering ook daadwerkelijk waard is heeft enigszins te maken met de grootte van het bedrijf. Mocht dit echter het geval zijn, dan biedt een telefooncentrale in de cloud legio mogelijkheden.
De meest gehoorde redenen voor ondernemingen om hieraan te beginnen zijn vaak hetzelfde. Hoog in het vaandel staat dat je weinig hardware nodig hebt. Grote telefoons op de bureaus zijn voorgoed verleden tijd. Dit bespaart niet alleen ruimte, er kan dus ook minder kapot gaan. Nog een veel genoemd pluspunt is de mogelijkheid om je als bedrijf snel aan te passen door op deze manier van telefonie over te gaan. Dat wil zeggen als je groeit en meer nodig hebt, je dat snel kunt regelen. Maar ook als je dit bijvoorbeeld een paar keer per jaar nodig hebt bij extra drukte, kan dit zo geregeld worden.
Voor welke functionaliteiten nemen bedrijven een telefooncentrale?
Er zijn dus mogelijkheden genoeg om voor een telefooncentrale in de cloud te kiezen. Toch rest natuurlijk de vraag welke functionaliteiten dit dan echt bijzonder maakt. Want dat het makkelijker werken is en minder ruimte in beslag neemt is fijn, maar is er meer? Dat is zeker het geval. Vooral deze functionaliteiten zorgen ervoor dat telefooncentrales in de cloud zich onderscheiden:
Korte telefoonnummers
Met verkorte kiesnummers hoef je weinig telefoonnummers meer te onthouden. Niet dat iemand dat nog doet. Maar toch is het heerlijk, zeker als je binnen een groot bedrijf werkzaam bent, dat je door deze mogelijkheid iedereen makkelijker kan bereiken en eenvoudige kan onthouden hoe je dit doet.
Gespecialiseerde software
Niet zelden wordt er in kleine en middelgrote bedrijven gewerkt met een centraal persoon waar al het telefonisch verkeer binnenkomt. Vaak bieden mobiele telefooncentrales bepaalde software waarmee deze persoon meer inzichten heeft in alle inkomende gesprekken. Dat maakt het werk stukken makkelijker en effectiever.
Gespreksroutering
Deze functionaliteit is handig omdat je als het ware de route van een inkomend gesprek kunt bepalen. Deze wordt op die manier, als er bijvoorbeeld ergens niet wordt opgenomen, doorgeschakeld naar het volgende beschikbare nummer. Lukt het helemaal niet om iemand aan de lijn te krijgen dan kan er aan het einde nog gekozen worden voor een voicemail.
De voordelen voor het kiezen van een cloud telefooncentrale van Belfabriek:
- Compleet alles-in-een telefoonsysteem: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)
- Alle nuttige (optionele) functies zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.
- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig
- Alle mogelijke mooie nummers gemakkelijk registreren: 0800, 078, lokaal (Brussel 02, Antwerpen 03), internationaal (o.a. Duitsland, Nederland, Verenigde Staten).
- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.
- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS
En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten. Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.
Inhoudsopgave