De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Moderne telefooncentrale: alle voordelen op een rijtje

Gepubliceerd in Telefooncentrale kennisbank

Het grootste voordeel van een moderne telefooncentrale is dat deze zich niet meer fysiek op kantoor maar in een datacenter bevindt.

Er hoeft niet meer geïnvesteerd te worden in fysieke hardware, er hoeft geen monteur meer langs te komen en ook geen speciale telefoonlijn te worden geïnstalleerd.

Het afsluiten van een abonnement bij een zakelijke telefonie provider zoals Belfabriek is voldoende.

Het protocol dat dit alles mogelijk maakt is het Voice over IP (afgekort VoIP) protocol. Door het VoIP protocol kan spraak over een datanetwerk en Internet worden getransporteerd.

Telefoonlijnen zijn niet meer nodig, en ook losse telefooncentrales zijn overbodig geworden.

De moderne telefooncentrale is via Internet bereikbaar geworden. En bevindt zich nu in een goed beveiligd datacenter.

Op deze telefooncentrale zijn 1 of meerdere telefoonnummers voor jouw bedrijf geactiveerd.

Binnenkomende telefoongesprekken worden doorgeschakeld naar mobiele telefoons of traditionele vaste telefoons. Deze kunnen zich op kantoor of thuis bevinden, of waar dan ook ter wereld.

De moderne centrale zorgt ook voor functies zoals telefoongesprekken opnemen, een keuzemenu, een wachtrij en een welkomstmelding met bijvoorbeeld de openingstijden en de bedrijfsnaam.

Deze kunnen naar wens door ons worden geactiveerd en ingesteld worden op jouw telefoonnummer.

Ook kunnen VoIP toestellen zich op afstand aanmelden op deze centrale en zo aankiesbaar worden gemaakt.

Het opstarten van je telefonie dienst begint met het activeren van een mooi telefoonnummer. Zoek er een uit in onze nummershop en activeer deze vandaag nog met je nieuwe moderne telefooncentrale. Dan kan je vandaag nog beginnen met alle voordelen van VoIP en een telefooncentrale in de cloud.


Veelgestelde vragen:

Kan ik overstappen naar jullie met mijn bestaande telefoonnummer zodat ik een nieuwe moderne telefooncentrale kan gebruiken?


We kunnen je huidige telefoonnummer overzetten naar onze telefooncentrale. Laat ons je huidige vaste nummer weten en we zorgen ervoor dat deze wordt overgezet. Binnenkomende gesprekken schakelen we dan door naar je nieuwe toestellen of je mobiele telefoon.

Ik heb nog een traditionele telefooncentrale, kan ik daar nog wat mee ?

Je kan een traditionele telefooncentrale soms nog uitbreiden met een internetkaart en zo geschikt maken voor VoIP telefonie. Vaak zijn de kosten hiervan hoger dan het aanschaffen van een online zakelijke telefonie dienst. En mocht er een storing zijn dan heb je onverwacht hoge kosten.

Ik heb nog traditionele vaste telefoons, kan ik daar nog wat mee ?

Je traditionele vaste telefoons kun je soms nog verkopen op eBay want deze werken niet met een moderne VoIP centrale. Het voordeel van een nieuwe moderne telefooncentrale is ook dat deze gesprekken doorschakelt naar je huidige mobiele telefoons.

Kan ik ook een koppeling maken met het CRM software pakket wat ik gebruik op kantoor?

We hebben koppelingen beschikbaar tussen de meest gebruikte CRM pakketten en onze telefooncentrale. Als je wordt gebeld verschijnt er een 'pop-up' in je scherm met de gegevens van de beller. Dit is een ander voordeel wat met traditionele telefoondiensten niet eenvoudig kan.

Ik wil alleen maar een mobiele telefoon gebruiken, kunnen jullie daar alle gesprekken naar doorschakelen ?

Wij kunnen alle binnenkomende gesprekken doorschakelen naar je mobiele telefoon en tegelijkertijd wel alle functies zoals een begroeting, keuzemenu en openingstijden activeren.

Ik heb werknemers op meerdere vestigingen en 1 centraal telefoonnummer, kunnen jullie deze centrale telefoonnummers beheren ?


Wij beheren voor veel nationale en internationale bedrijven landelijke centrale telefoonnummers. Wij schakelen dan alle binnenkomende oproepen door naar de verschillende vestigingen nadat de beller een keuze heeft gemaakt voor een filiaal of op basis van bijvoorbeeld een postcode. Zo worden grote aantallen telefoontjes automatisch verdeeld.

Verlopen alle telefoongesprekken via het Internet ?

Om de hoogste kwaliteit te waarborgen routeren wij gesprekken over de private nationale en internationale telecomnetwerken. Voor onze telefonie dienst is een werkende Internetverbinding niet nodig. Je hebt wel een werkende telefoon nodig zoals een mobiele telefoon om gesprekken op te ontvangen.

Activeer Direct een Demo Telefoonnummer.
Maak Je Telefoonteam.
En Ontvang Gesprekken binnen 10 Minuten!

Geen Betaalgegevens nodig - Geen Verplichtingen.

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: