Direct online uw eigen 0800 of 078 nummers registreren
      Bel ons gratis:
      0800-235 3227
      0800-77 899

      MKB Hosted Telefonie | Betere service en bereikbaarheid

      Dure traditionele telefooncentrales op het kantoor zijn al lang niet meer nodig. De voordelen van hosted VoIP telefooncentrales hebben ervoor gezorgd dat de fysieke telefooncentrales op kantoor steeds sneller verdwijnen. Vooral bij het kmo valt bij de wens voor een belcentrale steeds vaker de keus op hosted VoIP, maar hoe komt dat?

      Wat is een hosted VoIP telefooncentrale?

      Hosted VoIP is nog niet voor iedereen bekend. Met VoIP wordt er gebeld via het internet, in plaats van over een traditionele telefoonlijn. Dat betekent dat een hosted VoIP telefooncentrale van het internet gebruik maakt om uw zakelijke telefonie te regelen. Dat gebeurde vroeger alleen met een traditionele telefooncentrale, op kantoor.

      Nadelen van een traditionele telefooncentrale

      Het nadeel van de traditionele telefooncentrale op kantoor is dat er vaak eigen- of ingehuurd personeel nodig is om de centrale te onderhouden en in geval van gebreken te repareren. Dat zorgt dat de kosten voor onderhoud en reparatie dan ook een stuk hoger liggen. Ook is het opschalen met extra telefoonnummers, of juist het afschalen daarvan, veel ingewikkelder bij een traditionele telefooncentrale, wat de bereikbaarheid niet ten goede komt.

      Tot slot is het overstappen naar een nieuwe, andere telefooncentrale een enorme operatie, wanneer deze op de traditionele manier op kantoor gebruikt wordt.

      Betere service en bereikbaarheid met hosted VoIP

      Bij hosted VoIP wordt de telefooncentrale gehost in de cloud door de Belfabriek. Hierbij is het onderhoud dus ook volledig belegd bij de Belfabriek. Zo werken de telefoonlijnen altijd optimaal en zijn er geen dure monteurs op locatie meer nodig voor onderhoud of eventuele reparatie van de telefooncentrale. U heeft er geen omkijken meer naar.

      Eenvoudig beheer

      Het beheer van hosted VoIP is eenvoudig. Thuis werken is bij VoIP geen probleem, want zolang er een internetverbinding is, kan uw personeel van de telefooncentrale gebruik maken. Maar ook opties zoals een digitaal antwoordapparaat of een keuzemenu zijn gemakkelijk in te stellen. Zo kunt u zorgen dat uw klanten telefonisch zo goed en snel mogelijk geholpen worden.

      Maximale flexibiliteit

      Met hosted VoIP van de Belfabriek bent u verzekerd van maximale flexibiliteit. Op- en afschalen doet u snel en gemakkelijk zelf. Ook kunt u naar behoefte extra diensten toevoegen aan uw pakket. Als uw bedrijf groeit, of de behoeftes veranderen, dan verandert uw belcentrale dankzij hosted VoIP naadloos met u mee.

      Hosted VoIP voor iedereen toegankelijk

      De voordelen van VoIP zorgen ervoor dat steeds meer kmo bedrijven voor een hosted VoIP telefooncentrale kiezen in plaats van een traditionele telefooncentrale. Wanneer u meerdere medewerkers in dienst heeft die tegelijkertijd via de telefoon met klanten in gesprek moeten kan een hosted VoIP oplossing al snel de meest betrouwbare, voordelige keus zijn.

      Gerelateerde artikelen:

      5 redenen voor ZZP’ers om een servicenummer te gebruiken (image)