Interactive Voice Response (IVR)
Tips, trucks en het laatste nieuws over Interactive Voice Response (IVR).

Wat is een Interactive Voice Response-systeem (IVR)?
Een Interactive Voice Response-systeem (afgekort IVR) maakt van een gewoon telefoonnummer een professionele telefooncentrale. Wij leggen laten zien wat er mogelijk is.

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans
Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Nieuw: Belfabriek app voor iPhone en iPad versie 3
Met gepaste trots kondigen wij de nieuwe versie van onze app voor uw iPhone en iPad aan.

Call-recording opnames gebruiken om afspraken vast te leggen
Door call-recording slim in te zetten, lost u meningsverschillen snel op, en voorkomt u mogelijke dure en tijdrovende escalatie.

Call-recording vanaf nu ook gratis beschikbaar
Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.

Waarom 078-nummers perfect zijn voor zzp'ers
Duizenden zzp'ers beginnen elk kwartaal voor zichzelf. Wij laten zien hoe u als zzp'er uw telefonische bereikbaarheid perfect regelt.

Hoe nummerherkenning de routering van uw servicenummer kan verbeteren
Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.

Waarom een perfect servicenummer niet zonder automatische terugbel koppeling kan
Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.