Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles

Interactive Voice Response (IVR)

Tips, trucks en het laatste nieuws over Interactive Voice Response (IVR).


Een Interactive Voice Response-systeem (afgekort IVR) maakt van een gewoon telefoonnummer een professionele telefooncentrale. Wij leggen laten zien wat er mogelijk is.

Wat is een Interactive Voice Response-systeem (IVR)?

Een Interactive Voice Response-systeem (afgekort IVR) maakt van een gewoon telefoonnummer een professionele telefooncentrale. Wij leggen laten zien wat er mogelijk is.

Verder lezen...

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Verder lezen...

Met gepaste trots kondigen wij de nieuwe versie van onze app voor uw iPhone en iPad aan.

Nieuw: Belfabriek app voor iPhone en iPad versie 3

Met gepaste trots kondigen wij de nieuwe versie van onze app voor uw iPhone en iPad aan.

Verder lezen...

Door call-recording slim in te zetten, lost u meningsverschillen snel op, en voorkomt u mogelijke dure en tijdrovende escalatie.

Call-recording opnames gebruiken om afspraken vast te leggen

Door call-recording slim in te zetten, lost u meningsverschillen snel op, en voorkomt u mogelijke dure en tijdrovende escalatie.

Verder lezen...

Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.

Call-recording vanaf nu ook gratis beschikbaar

Call-recording is voor veel van onze klanten een niet meer weg te denken functie geworden. Daarom krijgt u deze functionaliteit dan ook gratis standaard bij uw abonnement.

Verder lezen...

Duizenden zzp'ers beginnen elk kwartaal voor zichzelf. Wij laten zien hoe u als zzp'er uw telefonische bereikbaarheid perfect regelt.

Waarom 078-nummers perfect zijn voor zzp'ers

Duizenden zzp'ers beginnen elk kwartaal voor zichzelf. Wij laten zien hoe u als zzp'er uw telefonische bereikbaarheid perfect regelt.

Verder lezen...

Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.

Hoe nummerherkenning de routering van uw servicenummer kan verbeteren

Door intelligent gebruik te maken van nummerherkenning kunt u uw bellers nóg sneller doorverbinden met de juiste medewerker. Wij laten u zien hoe.

Verder lezen...

Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.

Waarom een perfect servicenummer niet zonder automatische terugbel koppeling kan

Ook bij grotere drukte kunt u bellers optimaal te woord staan door slim gebruik te maken van een automatische terugbel koppeling.

Verder lezen...

Meer artikelen laden...