Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles

In 3 stappen uw servicenummer beter gebruiken

Geplaatst in Servicenummers

Bij alle vormen van communicatie wint de persoonlijke aanpak aan populariteit. En dat is geen wonder, want klanten geven de voorkeur aan een vriendelijke toon en bedrijven weten dat zij een goede eerste indruk kunnen achterlaten.

 

Moderne technieken helpen bedrijven hierbij en de Belfabriek zet deze royaal in.

Als u een servicenummer bij de Belfabriek heeft, krijgt u gratis toegang tot een reeks krachtige opties. Deze maken het mogelijk om uw merkwaarden te versterken en uw klanten een prettige belervaring te bieden. In slechts drie eenvoudige stappen maakt u de telefonische communicatie met uw klanten en zakenrelaties persoonlijker en professioneler.

Bij uw servicenummer krijgt u van de Belfabriek toegang tot een aantal handige functies. Hiermee personaliseert u de bel-ervaring van uw klanten.

1. Heet bellers welkom

Laat uw bellers horen dat zij met het juiste nummer verbonden zijn door hen welkom te heten voordat zij één van uw medewerkers spreken. Op momenten dat uw kantoor of afdeling gesloten is, kan een meldtekst vertellen wat de openingstijden zijn.

Als nummereigenaar levert u deze meldtekst zelf aan als .wav of .mp3 geluidsbestand. U kunt ook uw bericht telefonisch inspreken, waarmee een eerdere meldtekst automatisch wordt ververst. Of laat één van onze professionele stemacteurs uw bericht inspreken. Vraag ons om de demo-opnamen en een offerte.

2. Hoor via welk nummer uw bellers binnenkomen

Een andere handige functionaliteit in uw Service Panel is de vooraankondigingstoon. Een door u te kiezen toon laat uw telefonisch medewerkers horen welke bellers via uw 0800- of 078-nummer binnenkomen. Gesprekken met mensen die direct uw lokale nummer bellen, worden dan niet voorafgegaan door een toon.

3. Mis geen belangrijke oproepen meer

Wanneer uw afdeling gesloten is, de telefoon na 20 seconden niet wordt opgenomen of de wachtrij langer dan vijf minuten is, kunnen bellers een voicemail achterlaten. Dankzij het digitaal antwoordapparaat kunt u de ingesproken berichten beluisteren op plekken waar -en momenten waarop- u toegang tot internet heeft. Hiermee zorgt u ervoor dat belangrijke klanten of urgente oproepen zo snel mogelijk beantwoord worden.