Direct online je eigen 0800/078 en lokale nummers registreren !

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
In 3 stappen uw servicenummer beter gebruiken (image)

In 3 stappen uw servicenummer beter gebruiken

Gepubliceerd in Telefoonnummers

Bij alle vormen van communicatie wint de persoonlijke aanpak aan populariteit. En dat is geen wonder, want klanten geven de voorkeur aan een vriendelijke toon en bedrijven weten dat zij een goede eerste indruk kunnen achterlaten.

Moderne technieken helpen bedrijven hierbij en de Belfabriek zet deze royaal in.

Als u een servicenummer bij de Belfabriek heeft, krijgt u gratis toegang tot een reeks krachtige opties. Deze maken het mogelijk om uw merkwaarden te versterken en uw klanten een prettige belervaring te bieden. In slechts drie eenvoudige stappen maakt u de telefonische communicatie met uw klanten en zakenrelaties persoonlijker en professioneler.

1. Heet bellers welkom

Laat uw bellers horen dat zij met het juiste nummer verbonden zijn door hen welkom te heten voordat zij één van uw medewerkers spreken. Op momenten dat uw kantoor of afdeling gesloten is, kan een meldtekst vertellen wat de openingstijden zijn.

Als nummereigenaar levert u deze meldtekst zelf aan als .wav of .mp3 geluidsbestand. U kunt ook uw bericht telefonisch inspreken, waarmee een eerdere meldtekst automatisch wordt ververst. Of laat één van onze professionele stemacteurs uw bericht inspreken. Vraag ons om de demo-opnamen en een offerte.

2. Hoor via welk nummer uw bellers binnenkomen

Een andere handige functionaliteit in uw Service Panel is de vooraankondigingstoon. Een door u te kiezen toon laat uw telefonisch medewerkers horen welke bellers via uw 0800- of 078-nummer binnenkomen. Gesprekken met mensen die direct uw lokale nummer bellen, worden dan niet voorafgegaan door een toon.

3. Mis geen belangrijke oproepen meer

Wanneer uw afdeling gesloten is, de telefoon na 20 seconden niet wordt opgenomen of de wachtrij langer dan vijf minuten is, kunnen bellers een voicemail achterlaten. Dankzij het digitaal antwoordapparaat kunt u de ingesproken berichten beluisteren op plekken waar -en momenten waarop- u toegang tot internet heeft. Hiermee zorgt u ervoor dat belangrijke klanten of urgente oproepen zo snel mogelijk beantwoord worden.

Gerelateerde artikelen:

Belfabriek Telefoon Systeem

Het meest uitgebreide telefoonsysteem wat er is. Vanuit de cloud. Werkt met al je toestellen: vast, mobiel, thuis of op de zaak.

system-hard-phone-thumb

Bureautoestel

Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring

system-soft-phone-thumb

Softphone

Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer

system-web-interface-thumb

Webinterface

Beheer alle nummers en aansluitingen online

system-mobile-apps-thumb

Mobiele apps

Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen

Vast Nummer op Mobiel

Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon

Probeer vrijblijvend

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: