Sluiten
Dé telefoonnummer maatschappij van België Bel ons: Telefoon 0800-77899 0800-77899
Toon alles

Call-recording nu beschikbaar voor iedereen


We hebben er lang aan gewerkt en naar toegeleefd, maar de tijd is nu gekomen om onze nieuwe functie Call-recording voor iedereen beschikbaar te maken. Met deze functie neemt u de telefoongesprekken tussen uw klanten en uw medewerkers op. Welke vele voordelen dit met zich meebrengt, legden we in een eerdere artikel al eens uit.

 

Het bijzondere van deze feature is dat u alle opnames online kunt beluisteren, zonder dat u alle (of de afzonderlijke) bestanden hoeft te downloaden. Dit maakt de Belfabriek uniek ten opzichte van andere providers.

Probeer de functie gratis

Als klant van de Belfabriek kunt u gedurende de maand december 2013 Call-recording op uw gemak gebruiken. Ter kennismaking betaalt u niets voor deze bijzondere functie, zodat u kunt ontdekken of deze service bij uw organisatie past. Is deze functionaliteit (nog) niet interessant voor uw telefonische afdeling, dan schakelt u hem voor het einde van de maand weer uit. Bent u nog geen klant, neemt u dan deze maand contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat ook op zo kort mogelijk termijn van deze functionaliteit gebruik kunt maken.

Hoe u Call-recording activeert

Bij de Belfabriek krijgt u niet alleen toegang tot uitgebreide belstatistieken, maar ook tot een uitgebreide set extra functies. Via uw persoonlijke dashboard kunt u deze activeren of uitzetten. Call-recording staat standaard uit. Wenst u deze functie te proberen, volg dan deze stappen.

  1. Log in op Mijn Belfabriek
  2. Klik op het tabblad Call-recording
  3. Klik op instellingen
  4. Kies, indien van toepassing, voor welk nummer u Call-recording wenst te activeren

Uw aanvraag wordt vervolgens door één van onze medewerkers verwerkt. Nieuwe opnames ziet u automatisch in uw persoonlijk dashboard verschijnen. Hoe lang gesprekken worden bewaard, hangt af van het Call-recording pakket van uw keuze.

Onthoud dat Call-recording tot de jaarwisseling geheel gratis is. Besluit u door te gaan met het opnemen van de gevoerde gesprekken, dan heeft u vanaf januari 2014 de keuze uit meerdere aantrekkelijk geprijsde pakketten voor deze functionaliteit. Meer informatie hierover vindt u in de Call-recording pagina’s van mijn.belfabriek.